39 - پیام , 342 - نظر

داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"

 

روزی روزگاری یک آدم خوشبین در شرکتی کار می کرد. واحد حسابداری آن شرکت، برای خرید یک پرینتر خوب از ایشان مشورت خواست. آقای خوشبین، که مهارت زیادی در جستجو در اینترنت داشت(یا حداقل فکر می کرد دارد!) به جستجو در اینترنت پرداخت و چند نمونه از پرینترهایی که مناسب کار بود را معرفی کرد.

کار وارد جریان خرید شد و پس از استعلام قیمت گرفتن قرار بر این گشت که پرینتر سامسونگ SAMSUNG-SCX-6122FN با گارانتی شرکت معظم "سام سرویس" از فروشگاه معتبر "نگین شهر" واقع در ایرانشهر خریداری گردد.

خلاصه پرینتر خریداری شد و آوردند. یک پرینتر خیلی زیبا و نو که نصب کردند و همگی خوشحال بودند چرا که آنچه خوبان همه داشتند از یرینت، فاکس و کپی و اسکن همه را یکجا داشت.

تا اینکه چند روزی بعد هنگامی که از امکان کپی و اسکن آن برای اولین بار استفاده کردند متوجه شدند که خیلی کمرنگ و بی جان است. گفتند شاید مربوط به تنظیمات باشد. تنظیمات را کلی اینور و آنور کردند ولی به جایی نرسیدند. به آقای خوشبین مراجعه کردند و موضوع را با او مطرح کردند. آقای خوشبین هم به طبع عادت اینترنت را مورد جستجو قرار داد ولی اثری از آثار تنظیمی که اسکن و کپی را پررنگ تر کند نیافت که نیافت.

دیگر ناامید همگی متفق شدند که ایراد از پرینتر است و گفتیم چه جای غم که سام سرویس باشد پشتیبان!

تماسها با آقای میم از فروشگاه نگین شهر آغاز گشت. امروز به فردا و فردا به پس فردا افتاد. خلاصه کلی پیگیری بی نتیجه انجام شد و چیزی جز سرگردانی نصیب نگشت.

گفتند خوب این فروشنده است. می رویم سراغ صاحب گارانتی یعنی سام سرویس . تماسها با سام سرویس هم آغاز شد. بعد ازکلی کشمکش و ارائه کارت گارانتی و شماره سریال و صحبت کردن با این و آن، در نهایت تعجت عرضه کردند که گارانتی دستگاه به پایان رسیده است . خلاصه از ما اصرار که این دستگاه یک ماه هم نشده است که از کارتون در آمده است و از سام سرویس انکار که این سریال اعلام شده گارانتی اش تمام شده است.

آقای خوشبین هم که در جریان کار بود، گفت شاید اشتباهی شده است و خودش کمر همت برای پیگیری کار بست. بعد ازکلی تماس پی در پی قرار شد که کارشناسی برای رویت پرینتر بدحال به شرکت بیاید. روز بعد آقای کارشناس که انسان مثبت و خوبی بود آمد. ایشان پس از معاینه، از اسکن و کپی بی جان پرینتر منقلب شد و کارت گارانتی را گرفت و قول پیگیری دارد.

آقای کارشناس چندباری برای عیادت پرینتر آمدند و گفتند که پیگیر هستند و انشالله به نتیجه می رساند. تا اینکه روزی ایشان تشریف آوردند و ناامید به ما گفتند که سام سرویس زیر بار نمی رود و از پذیرش پرینتر بیمار سرباز می زند.

 آقای خوشبین بهت زده به ایشان گفت: مگر کارت گارانتی و فاکتور خرید را نشانشان ندادید؟ 

آقای کارشناس گفت: من خیلی پیگیری کردم، اما چون از زمان خروج سریال این پرینتر از انبارشان یکسال گذشته، آن را قبول نکردند.

آقای خوشبین در حالیکه چشمانش از حدقه داشت درمی آمد گفت: مگر زمان گارانتی از تحویل کالا محاسبه نمی شود؟

کارشناس با ظاهری اندوهگین گفت: ظاهرا فروشگاه نگین شهر پرینتر ها را خریده و نگه داشته که گران شود بعد بفروشد! سام سرویس هم گفته برایش تعمیر این پرینتر نمی صرفد!!

آقای خوشبین در حالیکه عینک خوشبینش داشت از چشمش می افتاد، عصبانی از اتاق خارج شد. در بیرون اتاق نفس عمیقی کشید. عینک خوشبینی اش را روی چشمانش جا به جا کرد و به اتاق برگشت و از آقای کارشناس بابت پیگیری هایش تشکر کرد.

حالا آقای خوشبین پشت میزش نشسته است و هر چقدر فکر می کند از اینکه کجای کار او اشتباه بوده است به جایی نمی رسد و در حالیکه سرش را تکان می داد و لبهایش را روی هم می فشرد، تنهای چیزی که در نهایت از ذهن او گذشت این بود که :

 

با نهایت تاسف وجدان از جامعه ما رخت بربسته است.

این ضمانت نامه با هولوگرام هم فاقد اعتبار بود.

 

 

ارسال شده در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - 3:07 عصر

نظرات

# مشکل در فروشگاه نگین ایرانشهر  

به نظر بنده مشکل در فروشگاه نگین ایرانشهر است نه سام سرویس. شرکت مربوطه باید پرینتری با تاریخ روز (حداکثر یک ماه) برای شما ارسال نماید. در مورد اکثر قطعات، تاریخ شروع گارانتی مساوی با تاریخ خرید است ولی در مورد پرینتر و مانیتور چنین نیست و مسوول مستقیم این مشکل فروشگاه نگین ایرانشهر است.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - 4:20 عصر | امیر

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

با توجه به توضیحات فوق بنظر می رسد که فروشگاه نگین ایرانشهر، به نوعی کلاهبرداری انجام داده است. این عمل فروشگاه مانند فروش مواد غذایی فاسد به خریدار است. کاش ارگانی وجود داشت که با فروشندگانی همچون نگین ایرانشهر برخورد قانونی می نمود و یا سام سرویس با چنین فروشندگانی که باعث بدنامی آن شرکت می شوند، قطع همکاری می نمود.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - 4:23 عصر | Mr. T

# پرینتر و تجهیزات الکترونیکی فاسد شدنی را حتما در یخچال نگهداری کنید.  

من هم فکر می کنم مشکل در نگین ایرانشهر است. چرا که پرینترها را در یخچال نگهداری نکرده و پرینتر فاسد به مردم فروخته است.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - 10:09 صبح | احسان

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

تو این مملکت همه دزد شدن .
۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - 10:22 صبح | حسین

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

به نظر من اشکال از شماست وشما بغل گوشتون مرکز خرید ایران و.................... هست رفتید ار ایرانشهر!!!!!!(به روایتی دو قوز آباد) پرینتر خریدید که چی برار!!!
مثل خربد کفش زارا از یک روستا توی سیستان بلوچستان می مونه .... حالا این نگین شهر کجا هست ,حلوا پخش می کنند>؟؟؟؟l
۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ - 1:23 صبح | یک موتوری ولیعصر

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

خوب اگه از نامردی بعضی از فروشندگان که بگذریم باید بگوئیم " چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید – گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست "
اخه عزیز من اگه سر من کلاه رفته بود یه حرفی ولی شما که ماشا الله دم و دستکی دارید و تشکیلاتی دیگه چرا ؟
۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - 4:55 عصر | m

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

به نظر من باید از این مغازه شکایت بشه درست که مصیبت داره و کلی دنگ و فنگ ولی ادم یکم دلش خنک میشه منم یه همچین موضوعی سر اومده و نسبت به حرفی که دوستمون زدن که بازار ایران برای بنده هم نا خوشایند بود امیدوارم که بتوانید حقتون بگیرید ...

موفق و پیروز باشید
۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - 3:10 عصر | رضا

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

من ساکن اصفهان هستم 2سال پیش به دنبال خرید یک تلویزیون جدید راهی خیابان شیخ بهائی شدم و یک تلویزیون زیبا اسمارت فلت از نمایندگی اصلی سام سونگ با ضمانت سام سرویس خریدم بعد از دو روز متوجه لکه هائی در دو طرف تلویزیون شدم بعد از مراجعه به شرکت متصدی سام سرویس با کنترل مخصوص از روشنی تصویر کم کرد وگفت درست شده ولی این بار دیدم وقتی یه تصویر روشن بر روی تصویر می آید رنگ صفحه برای چندین دقیقه زرد میشود با رسیدگی به شکایات که تماس گرفتم ایشون آب پاکی را بر روی دستان ما ریخت وگفت اینها همشون همین طورند باید با این عیب کنار بیائی تا حالا هرکسی حتی گوشی موبایلش رو هم بخواهد از سام سونگ بخرد من از این کار نهیش میکنم دوست عزیز شما میتوانستید از محصولات کانون در درجه اول ویا از اپسون با گارانتی مادایران خرید کنید
۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - 9:44 صبح | Mohsen.ch

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

از بس که خنگید همش کلاه سرتون میره
مگه خودتون وجدان دارید؟
۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - 1:12 عصر | از

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

سلام
ناراحت شدم
اما تمام دنیا می دونن این چند تا قضیه رو
هیچ چیزی چند کارش بدرد نمی خوره !
سامسونگ کلا پرینترش فقط تبلیغ بلده بکنه
پرینتر یعنی HP و HP یعنی پرینتر
یک عدد 1120 دارم hp الان دیگه تولید نمیشه بجاش 1006 اومده
باورتون میشه باهاش تو روز 3 هزار برگ پرینت می کنم و الان داره 4 سال از عمرش می گذره فقط کارتریج شارج و تعمیر می کنم
من جای شما بودم 7 میلیون خرج می کردم وکیل می گرفتم حال سام سرویس رو می گرفتم مگه بستنیه که تاریخ انقضا داشته باشه!
۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - 3:14 صبح | علی

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

و اما چه بلندگويي رسايي.....
و البته مراقب باشيد، خطر سرايت ...
۲ تیر ۱۳۸۹ - 2:11 عصر | mizan

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

هنگام خرید در ایران چشمان خود را باز کنید ! شاید در هنگام خرید یکی از قطعات ! آفتابه کاملا ایرانی به شما فروخته باشند !
۲ تیر ۱۳۸۹ - 7:36 عصر | خرید مطمئن!

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

از بس این نرم افزارهای در پیت 100 هزار تومانی رو به ایران ادارات و سازمانها 10 تا 20 میلیون فروختید ! خدا زده پس کلتون ! آدم شید دیگه رادکامی ها
۲ تیر ۱۳۸۹ - 7:41 عصر | بهروز کمالیان

# فروشنده سرتان کلاه گذاشته . به همين سادگي   

بعنوان يک فروشنده کامپيوتر به شما عرض ميکنم . فروشگاهي که شما از آن خريده ايد سرتان کلاه گذاشته . به همين سادگي .
به قول معروف بهتون انداخته . متاسفانه بعضي از فروشگاه هاي ايرانشهر و شرکت هاي آن اطراف بنداز هستند . از جمله تخصص هاي قديمي کسبه پرينتر فروش ايرانشهرتبديل پرينترهاي hp کار کرده و تبديل آنها به پرينتر نو مي باشد .
که با اين داستان شما ظاهرا پرينترهاي سامسونگ هم به همان درد مبتلا شده اند .
فروشنده موظف به تعويض پرينتر شما با يک دستگاه پرينتر نو ميباشد .
۱۰ تیر ۱۳۸۹ - 5:20 عصر | کامران

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

یکی از آشنایان ما یه ال سی دی خرید
وقتی برا نصب اون از سام سرویس امومدن و از کارتن بیرون آوردن روشن نشد
گذاشتنش و رفتن بعد از کلی پیگیری (چند هفته) تازه میخواستن تعمیرش کنن (تلویزیون نویی رو که خودشون حمل کرده بودن و از کارتن در آورده بودن) تو این مملکت همیشه حق با مشتریست فقط تا وقتی که پول رو نداده به فروشنده بعد از اون...
۱۰ تیر ۱۳۸۹ - 6:07 عصر | مهدی منصوری

# سام سرویس  

چند سال پیش یک مانیتور Samsung به قیمت گرانی خریدم. یک سال هم گارانتی داشت. یکسال و اندی گذشت مانیتور اشکال پیدا کرد. برای تعمیر دستگاه در مقابل پرداخت هزینه (چون یکسال گارانتی آن به تازگی تمام شده بود) fh av;j jlhs 'vtjl. به صراحت و در کمال تعجب گفتند مانیتور را نیاورید ما نمی توانیم تعمیر کنیم. اگر گارانتی نیز می بود تعویض می کردیم. خلاصه بخاطر یک اشکال کوچک 450هزار تومان از دست رفت. توصیه می کنم از سام سرویس فاصله بگیرید. بر عکس از مرکز خدمات ماشینهای اداری(گروه ماد ایران) بسیار راضی هستم. حتی CD Write را سریع تعمیر و تحویل دادند.
۱۸ تیر ۱۳۸۹ - 4:49 عصر | قصرساز

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

داستان از اينها هم گذشته.خدمات پس از فروش سامسونگ یعنی اذيت و آزار مشتريان و اين شرکت دائما" در حال تبليغات کاذب و دروغين ميباشد.به اين مارک تجاری ديگر اعتماد نکنيد
۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - 9:55 صبح | سياوش

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

درود بر شما

من هم با چنین مشکلی رویرو شدم .

پرینتر خریداری شده مارک اپسون بعد از یک هفته از کار افتاد و دیگر هیچ

گارانتی هم زیر بار نرفت .

من از یک مرد با ایمان خرید کردم و گارانتی هم شرکتی به نام ماد ایران




۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - 6:47 صبح | منشی زاده

# از پشتیانی راد کام !!!  

اکثرا همینن ! مثله رادکام !

(بعضی وقتها وقتی مشکلی واسه هاست های من پیش میاد و ضروری هست که سریع انجام بشه )

ابتدا که به تماسهای تلفنی پاسخی داده نمیشه و مجبورت میکنن بری تیکت بزاری !

بعد از تیکت گذاشتن باید منتظر باشی تا تمام کارهای شخصی و غیر شخصی این تیم تموم بشه شاید 12 یا 24 ساعت بعد به این تیکت جواب داده بشه .

روز اول کلی درب باغ سبز نشون میدن بعد که مشتری شدی ...
یه چند سالی هست که مشتری شونم اما ...
هر جه از زمان مشتری شدنت میگذره چند برابر همون به زمان انتظار برای شنیدن پاسخ تیکت اضافه میشه !
خلاصه شرکت خوبیه این نوشته هام شوخی بود.
۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - 4:27 عصر | حمیدی

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

روي خود ضمانتنامه نوشته از تاريخ توليد 14 ماه
ولي هيچ جا نمايندگي هاي سامسونگ به آدم نميگن كه اگر كاتريجت تموم بشه بايد 65 هزارتومن بدي و كاتريج نو بخري چون كاتريجهاشون شارژ نميگيره اگر هم بگيره 35 هزارتومن ازتون ميگيره
يعني شما هر بار بايد معادل نصف قيمت خريد براي گرفتن كاتريج نو هزينه كنيد كه اصلا به صرفه نيست
۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - 10:17 صبح | نينا

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

ajjabbbbbbbbbb namardi hastan haaaaaaaaaaaaa
۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - 2:29 عصر | مهدی

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

جناب طاهریان خوب منبری دارید ها ...
البته منبر دموکرات با قابلیت درج نظرات مخالف! :دی
یادمه یکبار هم راجع به داتک همچین چیزی نوشته بودید
بهترین کار اطلاع رسانیه ، شما هم که ابزارشو دارید دیگه
میگن حق گرفتنیه ، شما راه بی دردسرو انتخاب کردید ، من بودم شکایت میکردم
هرچند خودتونم مقصرید قبل از خرید به تاریخ گارانتی توجه نکردید
زنگ زدم به نگین ایرانشهر کلی خندیدم بهش ، گفت ندیده سایت رو :دی
۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - 12:28 عصر | گروه طراحی هلیا

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

روي كارت گارانتي هست كه اين پرينتر 2008 توليد شده. فروشگاه از ناشي بودن شما سوء استفاده كرده و همانطور كه يكي از دوستان گفته اين احتمال هست كه اصلا جنس نو نبوده.
شركت هاي گارانتي اينور آب هم خيلي احتمالش هست كه چنين چيزي رو قبول نكنند مخصوصا اگر خريد از فروشگاه هاي رسمي شركت نبوده باشه
۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - 5:10 صبح | براييم

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

از دست( ا ض ي ظ ا ن ) چه بگويم گله اي نيست
گر هم گله اي هست دگررررررر حوصله اي نيست
لطفا آمريكا اسراييل انگليس و...... زحمت نكشن ما خودمون هستيم
ما هم به خدا هم به پيغمبر هم به .........اعتقاد داريم
الا به بركت اونم درصورت رسيدن پول حله!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
۶ شهریور ۱۳۸۹ - 11:21 عصر | حسين شكاري

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

if(کارتون == کارتن)
{
KillMe();
}

اینجا ایرانه. اصلا خودتون را ناراحت نکنید. انشاالله چند نفر مثل شما خدمات خوب بدن شاید یه تغییراتی در روند کار ایجاد شد.
۷ شهریور ۱۳۸۹ - 1:33 عصر | سید امیر

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

دیدم همه بد گفتن گفتم نارمردیه منم خاطره نگم!
یه lcd سامسونگ داشتم یه روز خراب شد. دیدم پشتش یه برجسب زده 2 سال گارانتی، 22 ماه گذشته بود و فقط 2 ماه از گارانتیش مونده بود رفتم نمایندگیش(اهواز)، حتی یه سوال هم ازم نپرسیدن و دادن برای تعمیر و حدود 10 روز بعد رفتم سالم تحویلش گرفتم. یه ریال هم ازم نگرفتند. تازه گفتن اگر که گفته بودی، برای اینکه تو این مدت کارت لنگ نمونه میتونستیم یه lcd دست دوم بهت بدیم تا مال خودت از تعمیر بیاد!
اینم اون روی سکه!
۸ شهریور ۱۳۸۹ - 7:46 عصر | نبی

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

نتیجه میگیریم شما فروشنده نگین شهر هستی!!
۱۲ شهریور ۱۳۸۹ - 4:00 عصر | احمد

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

دوست عزیز خوشبین تاریخ روی ضمانت نامه مربوط به 07/2008 است یعنی یکسال و اندی پیش و شما در سال 2010 ( سال 89) این پرینتر را خریداری نموده اید پس ایراد از فروشگاه محترم کلاهبردار ! ( بلا نسبت فروشگاه مذکور)
نبوده چون جناب خوشبین و پرسنل محترم رادکام بایستی تاریخ ضمانت را همانجا در فروشگاه چک می فرمودند تا بلافاصله آنرا ارزانی فروشگاه باقی می گذاردند!! بد گولی مالیده شد سر رادکام ! نه؟!
۱۳ شهریور ۱۳۸۹ - 11:07 عصر | هوشمند

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

سلام
اصلا نگران نباشید چون منم از این نمونه سرم کلاه رفته خبری نیست پرینتر سامسونگ یه هفته کارکرد یدفعه کار نکرد حالا ما چی دلمون خوش پرینتر به روز گرفتیم بردم گارانتی میگه ای بابا خدا رحمت کنه این مدلو گارانتیش تمام شده گفتم بابا ای ولا دمتون گرم کارتون خیلی بیسته اومدم بیرون
۲۳ شهریور ۱۳۸۹ - 2:10 عصر | S.B

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

عالی بود دمتون گرم
۲۶ شهریور ۱۳۸۹ - 4:29 عصر | میثم جلالی

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

من خودم که هیچ ،اگه آشنایی هم بخاد یه کبریت سامسونگ بخره میگم نخره
۵ مهر ۱۳۸۹ - 10:33 صبح | نیما

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

به هر حال با اریه فاکتور خرید باید گارانتی رو قبول کنند چون ممکنه دستگاه فوق رو به مدت طولانی نخرند حالا گناه فروشگاه دار چیه ؟
خدمات سام سرویس همیشه این طور عمل کرده کلا تنام شرکتها از دادن خدمات در این مرزو بوم خودداری میکنند بند (پ) داشته باشی یا بدونن زورشون بهتون نمی رسه
۳ آبان ۱۳۸۹ - 9:17 عصر | مهدی

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

بسوزه آدم نامرد و مال حروم خور که دل آدمو کباب میکنه. آقای طاهریان از همین راه دور اعلام همدردی میکنم! اما خودمونیم سامسونگ و ال جی و این برندهای مضحک رو بهشون اعتماد نکنید. لااقل از من که تو کار پرینت و کپی هستم میپرسیدید. زیراکس بعدم ریکو.
امیدووارم یکی از دوستان که دستش میرسه یه کمکی کنه زودتر
موفق باشید.
۲۷ آبان ۱۳۸۹ - 6:46 عصر | علیرضا

# پاسخ به: داستان خرید ما از فروشگاه "نگین شهر" و خدمات پس از فروش "سام سرویس"  

من هم چند وقت پیش یک تلویزیون ال سی دی سامسونگ خریدم درست 20 روز بعد از اتمام گارانتی خراب شد.با سام سرویس تماس گرفتم بعد از یک هفته معطلی تعمیر کار آمد برای یک کار 10 دقیقه ای بدون تعویض هیچ قطع ای 49000تومان گرفت.من با شرکت تماس گرفتم خیلی راحت گفتن از 118 شماره اتحادیه را بگیرید و به آنجا شکایت کنید.و من معنی خدمات پس از فروش سام سرویس را تازه آنجا فهمیدم.
۲۷ دی ۱۳۸۹ - 2:30 عصر | فرهنگ

ارسال نظرات

عنوان:  
نام:  
آدرس الکترونیکی:
زبان:
توضیح:  
لطفا متن مقابل را در زیر وارد کنید
(کوچک یا بزرگ بودن حروف مهم نیست)