Mohsen Weblog

RADCOM
2 - پیام , 99 - نظر

اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)

از چند سال پیش تاکنون ما یکی از مشتریان پر و پاقرص محصولات شرکت کیس سبز (Green Case) بویژه کیس های گرین (البته یکی دو مدل ساده) بوده ایم و تقریبا" تمام کیس های ما مدل کیس سبز (Green Case) می باشند، ولی یک اتفاق عجیب که شرح آن در ذیل آمده است، باعث گردید نظرمان نسبت به شرکت کیس سبز (Green Case) و محصولاتش کاملا" عوض شود.

در حدود سه هفته پیش، یکی از پاورهای ما دچار مشکل شد و ما به یکی از دوستان که معمولا" سفارشات سخت افزاریمان را به او می دهیم، سفارش یک پاور خوب و با کیفیت دادیم و به توصیه ایشان یکی از مدل های جدید پاور گرین (Green Power) را به قیمت 000/45 تومان خریداری کردیم.

از نکات مثبت این پاور 750 وات بودن و همچنین ظاهر جدید و فریبنده آن بود و به نظر پاور خوبی می آمد،
سؤالی که برای ما پیش آمد تعدد کابل ها و ورودی های این پاور بود که هر کدام به چه دردی می خورد؟!
ولی نکته عجیب و جالب این بود که جوابی برای سؤال ما نبود! و در داخل جعبه و حتی روی آن توضیحی و راهنمایی در این مورد نبود، فقط روی یکی از کابل ها نوشته شده بود SATA که از آن طریق متوجه شدیم که این کابل باید برای اتصال به هارد SATA باشد.

ولی سؤال دیگری که پیش آمد این بود که این کابل به کدام ورودی می خورد؟ که مشخص شدن آن تنها از طریق سعی و خطا بود و من آن را با چند ورودی امتحان کردم که به یکی خورد و به خیال اینکه این ورودی همان کابل SATA است به هارد وصل کردم هنگامی که کامپیوتر را روشن نمودم در عین ناباوری و تعجب دوتا هارد که به صورت Raid به هم متصل بودند آتش گرفتند!!!!! (شعله ای به اندازه شعله یک کبریت)
و به همین راحتی در یک لحظه دوتا هارد به همراه تمام اطلاعات آنها از بین رفتند!؟

حال شما قضاوت کنید مقصر کیست؟

  • آیا غیر از این است که شرکت کیس سبز (Green Case) می بایست دفترچه و یا حتی یک برگه راهنما برای آن در نظر می گرفت و در آن توضیحات و اخطارهای لازم را میداد؟!
    معمولا" اگر شما حتی یک جنس آشغال خارجی بخرید حتما" همراه آن دفترچه یا برگه راهنمایی نیز وجود دارد چه رسد به این که ریسک زیادی هم دارد.

  • آیا شرکت کیس سبز (Green Case) نمی تواست با برچسبی روی پاور اخطارهای لازم را بدهد، آن هم برای این پاور که اتصال اشتباه کابل ها به آن این چنین ضرر و زیانی را برای استفاده کننده در پی خواهد داشت؟!

  • آیا دوتا کابل که برای استفاده متفاوت تعبیه شده اند باید ورودی آنها یکی باشد؟!

  • آیا با یک اشتباه کوچک این چنینی، باید به قیمت آتش گرفتن هاردها و از بین رفتن اطلاعات آنها تمام شود؟!

  • شاید به نظر شما بدلیل عدم آگاهی استفاده کننده، از نحوه اتصال آن به کامپیوتر مقصر خود اوست، ولی مگر غیر از این است که وظیفه آگاهی دادن نحوه استفاده از هر محصول به عهده تولید کننده آن محصول می باشد؟!

ما که نفهمیدیم این استانداردها در کجای دنیا این گونه رعایت می شوند و شرکت کیس سبز (Green Case) آنها را از کجایش درآورده است؟!
به هر حال به علت کوتاهی و کم کاری شرکت کیس سبز (Green Case)، این چنین هزینه گزافی را روی دست ما گذاشت و جدا از ضرر مادی آن، تمام اطلاعات با ارزش ما به همین سادگی از بین رفت و درسی نیز برای ما شد تا از محصولات غیراستاندارد و آشغال ایرانی که متأسفانه کم هم نیستند دیگر استفاده نکنیم.
بعد از این اتفاق شکوه نامه ای به مدیریت شرکت کیس سبز (Green Case) فرستادیم، ولی پاسخی دریافت نکردیم!
شاید برای شرکت کیس سبز (Green Case) اتفاقات این چنینی اصلا" اهمیتی نداشته باشد، ولی روشن است که این شرکت نه تنها یکی از مشتریان پر و پا قرص خود را از دست داد بلکه ثابت کرد تمام محصولات تولیدی آن مثل همین پاور مزخرف و غیراستاندارد می باشند و استفاده از آنها دارای ریسک بالا و یا حتی دیوانگی می باشد.

و در پایان توصیه ما به شما و تمام اطرافیان خود این است که از این تجربه پر هزینه ما درست عبرت بگیرید و از محصولات غیراستاندارد ایرانی همچون شرکت کیس سبز (Green Case) استفاده نکنید که دیوانگی بیش نیست!
 

ارسال شده در تاریخ ۸ آذر ۱۳۸۴ - 5:23 عصر

نظرات

# اظهار همدردی عمیق !!!!  

از صمیم قلب با شما ابراز همدردی کرده و در همین جا فاتحه ای برای آن مرحومان (هارد دیسک ها) می خوانم. امیدوارم که غم آخرتان باشد.
۹ آذر ۱۳۸۴ - 3:19 عصر | سید امیر

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

احتمالا از بدشانسي شما بوده كه دستگاه شما خراب بوده
۳۰ آذر ۱۳۸۴ - 3:24 صبح | ali

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

با سلام من هم از آن پاور هاي 45000 توماني خريدم دهن من را سرويس كرد . ولي خدا رو شكر سريع عوضش كردم و جلوي ضرر رو گرفتم .ظاهرا اينجوري كه پيداست صحبت از كلاهبرداري است وگرنه چيز ديگري نمي باشد و فقط اسمي از آن مانده.و خلاصه اينكه لگن به تمام معناست.
۴ دی ۱۳۸۴ - 7:26 عصر | پويش نت

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

با سلام

من مدتی است که پاور گرین خریدم مشکلی که با اون مواجعه هستم اینه که هنگامیکه با ویندوز کار میکنم صدایی از پاور شنیده میشه می خواستم ببینم مشکل چیه نوع پاور 730 وات پیک و واقعی 570 وات
با تشکر
۱ خرداد ۱۳۸۵ - 8:17 عصر | سعید

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

سلام

این پاور های گرین با این توان های بالایشان هر کسی رو گول می زنند مثلا 750 وات در حالی که 2 قران هم ارزش ندارند . اگر آنکس که بهشون کارهای سخت افزارتان را می سپارید وارد بود هیچ وقت این پاور آشغال را یهتان معرفی نمی کرد . آخه وقتی این همه مارک خوب و با قیمت خوب و همچنین خارجی و مطمئن در دسترس است کدام فرد عاقلی پاور گرین می خرد ؟؟؟؟؟؟؟؟

مارک خوب مثل acbell , Aopen و OCZ , و غیره

در آخر من هم برای هارد هایتان متاسفم
۴ تیر ۱۳۸۵ - 1:02 عصر | نیما

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

اگر به جای شما بودم سعی می کردم قبل از وصل کردن برق با مراجعه به سایت یا تماس با بخش فنی گرین از درست بودن کار خودم مطمءن بشم .
۳۱ تیر ۱۳۸۵ - 4:15 عصر | hamid

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  


هشدار !!
مصرف كننده محترم ؛لطفاً هنگام نصب ، به رنگ كانكتورهاي ( آبي . مشكي ) توجه فرماييد!

من هم از اين مدل پاور استفاده مي كنم . نكته جالب اين است كه جملات بالا بر روي بدنه پاور ذكر شده است و نكته جالبتر آنكه اگر هم ذكر نمي شد ، رنگ كانكتورهاي هر خروجي مشخص و معين است . يعني اگر دو خروجي 6 پين وجود دارد يكي مشكي و ديگري آبي رنگ مي باشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطف كنيد و عدم تشخيص رنگ خود را با طرح شكايتي غير منصفانه بر گردن شركتهاي محترمي همچون green نيندازيد.
لطف كنيد و جهت نصب سيستمهاي حرفه اي از اطلاعات كارشناسان آشناي خود بهره برداريد .
لطف كنيد اعتبار شركت هاي باكيفيت ايراني را از بازار سخت افزار و در مقايسه با نامهاي بزرگ خارجي بپرسيد .
لطف كنيد و در ادبيات خود تجديد نظر فرماييد .
و اما چرا از green دفاع مي كنم ؟
اينجانب حدود شش ماه پيش و بدليل نوع كار خود نياز به يك سيستم حرفه اي پيدا كردم . بگذريم كه تمامي قطعات خود را با دردسر زياد و از طريق دبي تهيه نمودم . ولي متاسفانه اكثر پاورهاي خارجي معتبر( OCZ,THERMALTAKE,ACBEL ) را
با قيمتهاي نجومي تهيه كردم تا بتوانم از سيستم خود استفاده نمايم كه متاسفانه متاسفانه متاسفانه حتي نتوانستند
سيستم من را روشن نمايند !!!!!!!!! تا حدود دو ماه پيش هنوز قادر به از سيستم خود نبودم.......
دو ماه پيش و پس از دردسر هاي فراوان و هزينه هاي بالايي كه متحمل شده بودم به شركت GREEN مراجعه كردم .
( من حدود چهار سال بود كه اين شركت را مي شناختم و در اكثر سيستمهايي كه براي آشنايان جمع كرده بودم از محصولات green استفاده كرده بودم . ولي حقيقتا فكر نمي كردم پاوري در سطح سيستم من داشته باشند )
و يك مدل پاور grren با قيمتي بسيار مناسب تر ( 000 160 تومان ) از مدلهاي خارجي ( 000 250 تومان ) تهيه و با افتخار
اعلام مي كنم كه تمامي نيازهاي مرا تامين نمود . آيا اين مسئله ، يك افتخار براي شركتهاي توليدي ايراني نيست؟
.................و من براي هميشه به اين شركت وفادار خواهم بود !

۵ مرداد ۱۳۸۵ - 12:45 عصر | عمراني

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

تمان شرکت های ایرانی از دم مزخرف و به فکر دله دزدین !! 100 %
۱۰ مرداد ۱۳۸۵ - 4:45 عصر | امیر

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

پاور های گرین عمر مفیدشون تنها یک ساله
۱۰ مرداد ۱۳۸۵ - 4:48 عصر | امیر

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

من هم سخنان آقای عمرانی را کاملاٌ قبول دارم . پاورها و کیس های گرین جز بهترین ها هستند که در بازار ابران موجودند. درسته مملکت یه خورده . . . . اما اینقدر به شرکت های خوبی مثل گرین گیر ندیم. من حدود 5 ساله که برای محل کارم کل سفارش های خریدم گرین هستش و هیچ مشکلی هم ندارم.
ضمناً اگر دوستان مشکلی داشتند واقعه بینانه فکر کنند ببینند مشکل از خودشون و تخصصشون نیست.
۲۹ مرداد ۱۳۸۵ - 9:23 صبح | محمد

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

آقای محترم

درست نمی باشد که با اشتباه خویش شرکتهای ایرانی را بدین شکل زیر سوال ببرید. هراشتباهی ....تاوانی مطابق با آن اشتباه
دارد.
من روی سیستم PCI EXPRESS خود گرین 250 انداختم اما با کمال تعجب روی این سیستم که حداقل350W میخواهد جواب می دهد.

۲۳ شهریور ۱۳۸۵ - 11:25 صبح | Mahdi

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

من هم از پاور گرین استفاده می کنم خیلیم ازش راضیم منم بخیال خوب بودن جنس خارجی رفتم بک کیس tvm گرفتم که همون شب اول پاورش سوخت بعد یه پاور ACBEL گرفتم که یه سال کار کرد. بعد از اون رفتم سراغ کیس گرین که خدارو شکر 1 سال و 6 ماه هست که برام کار میکنه!

ببینم چرا شرکت های ایرانی رو کلاه بردار می کنید کیبورد، ماوس و منیتور من ایرانی هستند هیچ مشکلی هم ندارند نیستند.

احتمالا مشکل از تخصص شماست نه گرین و سایر شرکت های ایرانی یه چیز دیگه حساب دولت رو از شرکت ها جدا کنید.
۲۷ شهریور ۱۳۸۵ - 6:05 عصر | سالار

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)
حالا که پاورت خراب شده بده به شر کت رها سیستم نوین تا برات تعمیرش کنه و 15 ماه گارانتیش کنه
77553483
۲۸ شهریور ۱۳۸۵ - 9:59 عصر | علی

# پاسخ   

ادم هرچقدر پول بده همونقدر اش ميخوره خوب پول بيشتر بده Acbel يا Thermaltake بگير .
۸ مهر ۱۳۸۵ - 3:19 عصر | s

# كالاي معتبر ايراني بهتر از كالاي نا مطمئن خارجي ...  

دوست من،
اعتراض و درددل شما را خواندم. خيلي متاسف شدم . ولي به نظر اينجانب مقصر واقعي شما هستيد ...!
اينجانب مشتري هفت ساله گرين بوده وهستم . ازكيفيت كالاي مورد عرضه اين شركت رضايت كامل دارم.
خواهش من اين است كه مشكل خود را با بخش فني شركت گرين مطرح نماييد . قطعا با توجه به وجود متخصصين
مجرب و خدمات گارانتي بي نظير (حقيقتا بي نظير) اين شركت ، با شما همكاري كاملي خواهند نمود .
كالاي با كيفيت ايراني + قيمت مناسب + خدمات گارانتي سريع و بي دردسر + پاسخگويي فني به مراتب بهتر از
كالاي معمولي خارجي + قيمت زياد + عدم ارائه گارانتي + عدم پاسخگويي و .... خواهد بود !
خدا نگهدار شما
۲۲ آبان ۱۳۸۵ - 9:50 صبح | مهراد

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

man khodam shakhsan har moghe mikham befahmam tarafam az sakht afzar chizi mifahme ya na azash in soal ro mikonam ke che powery khobe.agar powere green ro be man pishnahad bede motmaen misham az sakht afzar be andazeye kafi etelaat dare .chon power haye green tanha power hayi hastan ke barghe nesbatan vagheyi ro be systeme shoma miresoonan.
۲۴ آبان ۱۳۸۵ - 9:49 صبح | morteza

# گرين يك پاور بي نظير ايراني  

سلام به همه دوستان
خواهش من اين است كه از سايت شركت گرين ديدن فرماييد
www.green-case.com
آيا سايتي حتي خارجي سراغ داريد كه اينچنين اطلاعات فني واقعي به
مراجعين خود بدهد ؟
قطعا شما هم با من هم عقيده خواهيد شد!
آيا ما حتما بايد يك پول زيادي براي جنس خارجي بپردازيم تا فكر كنيم جنس
خوبي خريديم؟
يا با حمايت از توليد كننده داخلي زمينه بهبود توليد ايشان را فراهم كنيم؟
خواهش ديگر من ازشما اين است كه حداقل يكبار با قسمتهاي فني نمايندگان
شركتهاي acbel - termaltake - .... تماس بگيريد و ببينيد چقدر از محصول
خود اطلاعات دارند؟
يا حق
۲۷ آبان ۱۳۸۵ - 4:14 عصر | محسن

# من عاشق محصولات گرين هستم.  

بهترين محصول ايراني با بهترين گارانتي....
لطفا يكبار با بخش گارانتي گرين تماس بگيريد تا شما هم با من هم عقيده شويد.گارانتي سريع و بدون از سر باز كردن مشتري، مي تواند الگويي براي ديگر شركتهاي ايراني باشد.
كيفيت گرين هم واقعا بي نظير مي باشد . چراكه حداقل 15 نفر از اطرافيانم از پاورهاي آن استفاده ميكنند و تا حالا اتفاق خاصي برايشان نيفتاده . درحالي كه دوستاني سراغ دارم كه بانصب پاورهاي خارجي گران قيمت ، كامپيوترشان به طور كامل آسيب ديده است و هنگام مراجعه به گارانتي هيچ جواب قانع كننده و خدماتي دريافت نكرده اند.
احتمالا اين از شانس بد شما بوده . اميدوارم با مراجعه به شركت گرين مشكل شما حل گردد.
از ديگر مراجعين هم خواهش ميكنم در نوشته هاي خود غرض ورزي نداشته باشند و حرمت ديگران را حفظ نمايند.
۵ آذر ۱۳۸۵ - 10:03 صبح | پروانه

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

این شرکتها کجا گرین پیزولی کجا

http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/atx-psu5.html

http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/atx-psu6.html

این محصولات کجا گرین کجا

Hiper Type M HPU-4M530-PU V1 (530W)

Mushkin XP-650 (650W)

OCZ GameXStream OCZGXS600 (600W) and OCZGXS700 (700W)

Seasonic S-12 SS-500HT (500W)

Silverstone Zeus SST-ST75ZF (750W) and SST-ST85ZF (850W)

Zalman ZM460B-APS (460W)

Zippy PSL-6720P(G1) (720W) and PSL-6850P(G1) (850W)

۶ آذر ۱۳۸۵ - 8:37 عصر | این شرکتها کجا گرین پیزولی کجا

# به نظر من کیس بسیار خوبی هست  

به نظر من کیس بسیار خوبی هست

حداقل اینه که در ایران مونتاژ میشه و قیمتش هم بدک نیست

من که از پاوراش راضی هستم
۶ آذر ۱۳۸۵ - 10:06 عصر | علی

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

ای گرینی کجایی بیا بیرون جنست اشغالیه

اگر مردی بیا بیرون

اگر زنی من میام تو
۱۷ آذر ۱۳۸۵ - 11:19 عصر | bill

# بهترین گارانتی در ایران  

من کاملا با نظرات آقای سعادت موافقم
حتی برای یک بار هم که شده سری به بخش سرویس و خدمات گرین بزنید تا برای شما هم این مطلب ثابت شود.
بی نظیر ترین برخورد با مشتری ، بدون از سر باز کردن مشتری ، با کمترین زمان ممکنه و افراد کاملا فنی را در این شرکت می بینید که با توجه به تعاریف موجود در فرهنگ گارانتی ایرانی ، یک استثناست !
من یادم هست که یک سری از پاورهای آنها ( حدود 5 سال پیش ) دچار مشکل شده بود واین شرکت در کمال ناباوری تمام آنها را ازسطح بازار جمع کرد و آنهایی هم که فروش رفته بود با درج آگهی های مختلف جایگزین نمود !
خدمتی که حتی بزرگترین!!!! کارخانه تولیدی اتومبیل در خاورمیانه (ایران خودرو) از انجام آن حتی برای تعمیرات (پژو 405) عاجز و ناتوان است.
آیا نباید از چنین شرکتهایی حمایت کرد ودر نبرد تجاری آنها با شرکتهای خارجی ، پشتیبان آنها باشیم؟
من درک می کنم که شما دچار خسارت شده اید ولی قبول کنید که حداقل 50 تا 60درصد این خسارت متوجه تخصص شماست. چون من هم این مدل پاور را خریده ام که هم هشدار برروی آن نوشته شده بود ( برچسب) و هم رنگ کانکتورها کاملا متفاوت بود !!!!!!!!!
40 تا 50 درصد قصور هم متوجه گرین می باشد . چرا که باید برای این محصول با کیفیت خود حداقل یک دفترچه جامع تری می گذاشت. چرا که ما در ایران زندگی می کنیم و ممکن است یک فرد غیرمتخصص هوس کند و بخواهد یک سیستم اسمبل نماید . حتما شما خوانندگان محترم از این افراد ، دورو بر خود کم ندیده اید !!!!
از اینکه وقت عزیزتان را گرفتم پوزش می طلبم.

سامان حقیقت دوست
کارشناس صنایع
۳۰ آذر ۱۳۸۵ - 5:27 عصر | سامان

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

واقعا خجالت داره

پاورهای خارجی رو باز میکنن از روی بردش کپی میزنن

میگن ما طراحی کردیم از اصلشم بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واقعا خیلی پررو هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۳ دی ۱۳۸۵ - 7:20 صبح | tom rahmani

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

http://www.sakhtafzar.com/article/how-to-discover-your-power-supply-real-manufacturer.html

شركت‌هاي توليد كننده منبع تغذيه را مي‌توان به سه دسته تقسيم بندي كرد : آنهايي كه محصولاتشان را خود طراحي و توليد ميكنند (اقليت شركت‌ها) ، آنهايي كه محصولاتشان را خود طراحي كرده اما سفارش توليد آن را به شركت‌هاي ديگر مي‌دهند و آنهايي كه از محصولات OEM استفاده مي‌كنند، به بيان ديگر شركت‌ ديگري محصولات آنها را طراحي و توليد كرده و تنها مارك تجاريشان را بر روي جعبه منبع تغذيه الصاق ميكند. تقريبا تمام برند‌هاي شناخته شده كه اصالتا بيزينس منبع تغذيه، ماركت اصلي انها نيست، از دسته سوم هستند.



به نظر شما اين موضوع بد است ؟ شايد . چرا كه كيفيت منبع تغذيه وابسته به مارك تجاري كه بر روي جعبه آن چسبانده شده نيست بلكه وابسته به سازنده اصلي آن است . شركت فروشنده منبع تغذيه امكان دارد خطوط توليد پر ترافيك ديگري در حیطه اصلي کارخود (مانند مادربرد يا ماژول حافظه يا كولينگ) داشته باشد و اولويت كمتري براي خط محصولات منبع تغذيه خود در نظر گرفته باشد.



با اين فرضيات مشاهده يك منبع تغذيه با دو نام تجاري و دو قيمت گذاري متفاوت در بازار امكان پذير است . همه چيز به تفاهم‌نامه ميان دو شركت سفارش دهنده و توليد كننده مربوط مي‌شود و در شركت سفارش دهنده ميتواند امتياز محصول را به طور كامل خريداري كرده و مانع از فروش مجدد آن به ساير شركت‌هاي سفارش دهنده شود.



در نظر داشته باشيد كه شركت‌هاي سفارش دهنده ، ميتوانند از چندين منبع مختلف خريد كنند، به عنوان مثال منبع تغذيه مدل a از شركت x توسط شركت y طراحي و ساخته شده است اما نميتوان در مورد منبع تغذيه مدل b شركت x نيز اين ادعا را داشت.

طراح یا تولید کننده واقعی را شناسایی کنید!


چگونه مي‌توان توليد كننده اصلي منبع تغذيه را پيدا كرد ؟ تقريبا بر روي برچسب تمامي منبع تغذيه‌ها شماره‌اي موسوم به Underwriters Laboratories به اختصار UL نوشته شده است كه اغلب زير لوگويي كه به UR بيشتر شباهت دارد نوشته شده است. به كمك اين شماره ميتوانيد به وب‌سايت UL مراجعه كرده و مالك اصلي طرح را بيابيد.

برای مراجعه به صفحه مورد نظر اینجا را کلیک کنید.
سپس شماره UL را از روي منبع تغذيه خود يادداشت كرده در بخش UL File Number‌ وارد كنيد، پس از اينكه توليد كننده اصلي منبع تغذيه را يافتيد ، ميتوانيد مشخصات اصلي منبع تغذيه خود را با آنچه كه بر رويش با نام شركت ديگري درج شده مقايسه و از صحت كالاي خود اطمينان حاصل كنيد.



اجازه دهيد با چند مثال بحث را به اتمام برسانيم :



در تصویر شماره 1 شماره UL منبع تغذيه Enermax Galaxy 1000w ، مشاهده مي‌شود. پس از بررسي سايت رسمي UL آشكار شد كه اين منبع تغذيه واقعا توسط خود Enermax طراحي و توليد شده است.


تصویر شماره 1


در تصوير شماره 2 مشاهده ميكنيد كه شماره UL منبع تغذيه Antec Neo He 550 ، E104405 ثبت شده كه اين رقم آشكار ميكند كه اين منبع تغذيه توسط شركت Seasonic ساخته شده است.


تصویر شماره 2


همچنين منبع تغذيه OCZ ModStream 520w توسط Topower ساخته شده است


تصویر شماره 3



نتیجه این آزمایش در مورد منبع تغذیه های ساخت وطن احتمالا جالب خواهد بود. لطفا نتیجه انجام این تحقیق در مورد منبع تغذیه خودتان را در بخش نظرات این مقاله ثبت کنید. در صورت تمایل برای بحث و گفتگوی بیشتر در مورد این مقاله لطفا اینجا را کلیک کنید.


*این مطالب ترجمه ای از مقاله ای با همین عنوان منتشر شده در سایت Hardware Secrets است.



۳ دی ۱۳۸۵ - 7:24 صبح | ali sobhani

# اصل را فدای فرع نکنیم !  

جناب سبحانی
عضو محترم گروه بسیار عزیز و محترم سایت سخت افزار
تمامی مطالبی که شما اظهار فرمودید ، عین واقعیت است که تکذیب آن نشانه جهت گیری می باشد.
ولی به چند دلیل این اطلاعات در ایران فاقد کاربرد عملی می باشد:
@ برای من وهر مصرف کننده عادی وحرفه ای ، که در ایران زندگی می کنیم، خوشنامی و کیفیت ثابت شده هر محصول ملاک اصلی انتخاب می باشد.
@ برای من شخصا ، ارائه خدمات و سرویس به موقع در اولویت های بعدی قراردارد که شاید نتوان به سادگی از کنار آنها گذشت . یعنی ممکن است شما بهترین سازنده و طراح منبع تغذیه در دنیا باشید ولی وقتی که امکان سرویس دهی کامل در ایران (منظور از سرویس فقط تعمیر و تعویض نیست بلکه ارائه خدمات مشاوره ای جهت انتخاب صحیح ، ارائه محصول به روز شده ، هدایت صحیح بازار سخت افزار و... می باشد ) نداشته باشید عملا پس از مدتی از بازار محو خواهید شد. نشانه عملی این مطلب را حتما خود شما و دوستان گرامیتان مشاهده فرومده اید .
علی آقای عزیز ، شما و دوستانتان که دارای دانش کافی می باشید حتما به تجارب گذشته خود سری بزنید . حتما شما هم به یاد دارید که تا چهار سال پیش در ایران کمتر از پنج درصد مردم توجه خاصی به پاور کامپیوتر خود داشتند! در حالی که این آمار در سال جاری به بیش از 60درصد رسیده است که خود جهشی چشمگیر می باشد و نشان دهنده حرکتی سریع و روبه رشد در زمینه دانش فنی عموم مردم ایران می باشد. شما به عنوان یک کارشناس چند درصد از این حرکت را به حرکتهای فرهنگی و تبلیغاتی شرکت گرین مربوط می دانید ؟ آیا شرکت ویا تولیدکننده ایرانی دیگری را می شناسید که در این زمینه فعالیت مثبتی کرده باشد ؟ آیا شرکت گرین با ارائه کاتالوگهای فنی ، مقالات فنی و تبلیغات فنی در مجلات مختلف ، راه را برای ورود و عرضه محصولات با کیفیت سایر رقبای خود در ایران هموار ننموده است ؟ اطلاعاتی که شرکت گرین در زمینه های توان مصرفی سخت افزارهای بازار ، توجه به ویرایشهای مختلف پاور ساپلای و استانداردهای ایمنی و زیست محیطی ارائه کرده است ، شاید به جرات بتوان گفت در ایران بی نظیر بوده است.
@ جهت اطلاع شما عزیز دوست داشتنی عرض می کنم که شماره UL در ایران نمی تواند سند موجهی جهت شناسایی سازنده اصلی باشد . چراکه تامین کننده یک شرکت ایرانی ممکن است در کشور خود جهت فرار از مالیات و روبرو نشدن با مشکلاتی که ممکن است ما به طور کامل از بیان آن عاجز باشیم ، اقدام به درج شماره سوری UL بر روی محصول مشتری خود نماید. به طور مثال شرکت گرین تمامی شماره های UL محصولاتش یک یا دو شماره خاص و مربوط به یک شرکت سوری می باشد.
شما جهت اطمینان می توانید به آدرس الکترونیکی
www.seventeam.com.tw در صفحه معرفی مراکز خرید(where to buy) مراجعه نمایید . در این صفحه شرکت گرین هم به عنوان مرکز پخش و هم به عنوان نماینده منطقه خاورمیانه معرفی گردیده است. در کنار نام ایران کشورهای بزرگ صنعتی را می توان مشاهده نمود .
در پایان برای شما و همکاران گرامیتان آرزوی پیشرفت مستمر دارم . به امید آنکه همچنان از علم و دانش خود در جهت افزایش آگاهی عمومی استفاده فرمایید و در این راه اسیر گرایشهای خاص نگردید . چرا که در ابتدای راهی پر از چالش قرار دارید و عبور از آن تنها در سایه رعایت عدالت میسر خواهد بود .

با احترام
محمود شیبانی



۴ دی ۱۳۸۵ - 6:28 عصر | محمود شیبانی

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

اينجانب مهندس سخت افزار رايانه هستم و اتفاقا از ضربه خوردگان اين پاور

من هم مدتي است سيستمي تخصصي براي كارهاي صنعتي جمع آوري كرده ام و از پاور سبز در سيستم خود استفاده كرده ام كه با كمال تعجب پاور پيشنهادي آقايان بعد از دو روز ديگر روشن نشد و با مراجعه دوباره به آقايان فرمودند ما پاور بهتري به شما پيشنهاد مي كنيم كه اينبار حتما جواب ميدهد حال مسايل مالي اين قضيه كه پاور اول را با قيمت پايين تري از قيمت فروش خود از ما برداشته و پاور ديگري داده اند بماند . پاور دوم هم تا دو روز روي سيستم دوام آورد و سپس هر بار كه سيستم را روشن مي كرديم بعد از مدتي بدون هيچ دليلي خاموش مي شد و مدت حدود 5 تا 6 دقيقه بود .
دوباره به شركت نزد آقايان حكايت كرديم كه شكايت چنين است و آقايان با كمال تعجب يك پاور با نام MaximPower به ما دادن و گفتند تا بر طرف شدن عيب پاور از آن پاور استفاده كنيم جالب اين است كه 20 روز از اين قضيه مي گذرد و علاوه بر آنكه آقايان هنوز پاور قيمت نجومي ما را حاضر نكرده اند اين پاور خارجي بي نام و نشان هنوز روي سيستم ما كار مي كند و بزرگترين اشكال آن وات پايين آن است اما كار مي كند .

البته با توجه به مطالب فوق اگر كسي از مادربورد ASUS M2N4-SLI به همراه كارت گرافيكي Geforce 7600GS و دو عدد هارد ساتا استفاده كرده و پاور خوبي برا پاسخ گويي سيستم يافت به من هم ايميل بزند تا من هم استفاده كنم .

البته ما هم تخصص داريم و هم تجربه اين كار رو ولي ببينيد يك شركت با پاورهاي به اصطلاح معروف خود چه كار كرده كه من غرور خود را شكستم و كمك خواستم . با تشكر
۱۸ دی ۱۳۸۵ - 5:22 عصر | مهندس احمد غفوري

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

راستي ايميل من engAGG@hotmail.com
۱۸ دی ۱۳۸۵ - 5:24 عصر | مهندس احمد غفوري

# چرا اینگونه برخورد می کنیم؟  

اتفاقا من از پاورهای گرین کاملا راضی هستم. خداوکیلی بهترین پاور در بازار بی حساب و کتاب ایرانه.
چند وقت پیش یه سیستم سنگین جمع کردم، و خواستم در مورد پاورش سنگ تموم بزارم و رفتم یه پاور ترمال تیک 200 هزارتومنی خریدم . ولی وقتیکه در حال اجرای گیم با کارت 8800 جی تی خودم بودصدای تق تق شدیدی از پاورم می اومد! به گارانتی فونیران که مراجعه کردم دیدم که اونا هم تعجب کردند و گفتند سیستمت رو بیار ببینیم و وقتی سیستممو بردم اونجا هر چی پاور داشتن روش امتحان کردن و دیدن بله تق تق می کنه! خلاصه با هر کلکی بود پاورمو پس دادم و رفتمک یه مدل 780 واتی گرینو 160 تومن خریدم. تا الان هم که درخدمتتون هستم هربلایی که بگید سرش آوردم و مثل ساعت کار می کنه. ولی فکر نمی کنم که با این مورد کیفیت خوبه ترمال تیک زیر سوال بره، همانطور که با مواردی که شما گفتید نمی توان کیفیت گرین رو زیر سوال برد. بالاخره موارد استثنایی هم بوجود میاد و نباید اونو به حساب کلیت مجموعه گذاشت. من تقریبا 5 ساله گرینو می شناسم و کمتر پیش اومده که غیر گرین استفاده کنم البته غیر این مورد آخری که اونم مجبور شدم گرین بخرم. به نظرم شما بد شانس بودید .
در صمن پاورای گرین رو تو گارانتیش سریع عوض میکنن. من تا حالا نشنیدم که اینقدر طول بکشه!

ضمنا کدوم شرکت میاد جای محصول خودش یه محصول رقیبشو به عنوان گارانتی بده؟ من که توی این مدتی که کار سخت افزاری می کنم همچین چیزی رو نه دیدم و نه شنیدم. فکر کنم آقای غفوری آدرس گارانتی رو اشتباهی رفتن!
خداحافظ همتون
۱۱ بهمن ۱۳۸۵ - 7:22 عصر | احمدزاده

# کیس و پاور گرین خیلی خوب جواب داده   

من به عنوان فروشنده کامپیوتر حدود هفت ساله که فعالیت می کنم. اکثر کیس و پاورای بازارو امتحان کردم. تنها شرکتی که محصولات خوبی داره گرین هستش. احتمالا شما در کارتون یه اشکالی بوده یا شایدم سهل انگاری کردید. فکر کنم این حرکت شما که قصد کوبیدن گرینو داره یه جورایی بودار باشه. الان از هر متخصص و اهل فن در مورد کیس و پاور سوال کنید از گرین اسم میبره. بالاخره اونا هم سوادشو دارن و هم اینکه در این زمینه تجربه جمع کردن. گارانتیش هم که واقعا خوبه . من که تاالان مشکلی نداشتم.

وقتیکه تمام جوابای مراجعین روخوندم فهمیدم که اونایی که از گرین خوب گفتن اغلبشون آدمای متخصص بودن و اونایی هم که بد گفتن دلیل منطقی نداشتن و فقط خواستن یه چیزی بنویسن. این مسئله فکر کنم درکل به نفع گرینی ها تموم بشه. درست برعکس خواست نویسنده وبلاگ.
۱۲ بهمن ۱۳۸۵ - 12:08 عصر | مولایی

# www.green-case.com  

راستی گرین عجب سایتی داره . من توی اکثر سایتای کیس و پاورسازای دنیا رفتم ولی هیچکدوم به این کاملی و روراستی اطلاعات نداشتن. مثلا عکس توی کیس وپاور و توضیحات تکمیلیش خیلی جالبه. شماهم اگر وقت داشتید یه سری بزنید. ضرر نداره
۱۲ بهمن ۱۳۸۵ - 12:13 عصر | مولایی

# پاورای Green حرف نداره  

منم از پاوراش کاملا راضی ام. شاید تا حالا نزدیک به 30 تا پاورشو روی انواع و اقسام سیستما بسته باشم. یه بارم خواستم برا مشتریم زیرآبی برم و یه پاور متفرقه خریدم . چنان داغی پاور متفرقه رو دلم گذاشت که تاعمردارم غیر پاورای Green چیز دیگه ای نمی خرم.
۱۵ بهمن ۱۳۸۵ - 8:02 عصر | مازیار عادلی

# GREEN' The Best Power Supply  

Power haye GREEN, behtarin power haye bazar hastan. man chand modelesho estefadeh kardam. vaghean bi nazireh. garantish ham kheyli khoobeh
۱۷ بهمن ۱۳۸۵ - 1:00 عصر | Rasouli

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

با عرض سلام
بنده حدود 8 سال است به طور حرفهای در زمینه فروش و راه اندازی سیستمهای کامپیوتری فعالیت دارم و زمانی هم یکی از نمایندگان فعال این شرکت بودم
خدمت این دوست عزیز عرض کنم که هرکه را بهر کاری ساختند ای کاش شما قبل از نصب پاور حد اقل توضیحات شرکت را مطالعه می فرمودید و یا حد اقل سلیقه به خرج میدادید و رنگ ابی را به رنگ ابی ورنگ قرمز را به رنگ قرمز می زدید و یا با یک فرد اشنا به سخت افزار مشورت می کردید
اما در زمینه کیفیت موقعی میتوانیم صحبت کنیم که حد اقل اطلاعات تجربی داشته باشیم
زمانی که server های متعددی با چندین هارد دیسک و کنترلرهای متعدد و درایوهای زیاد با حد اکثر توان هرروز از 10 تا 24 ساعت بدون مشکل 3 سال کار میکنند کیفیت کالا مشخص میشود نه زمانی که ما نمی توانیم کامپیوتر مونتاژ کنیم و پاور را بسو زانیم در ضمن حتما باید قدرت پاور انتخابی باید حد اقل 15% بیشتر از قدرت مورد نیاز سیستم باشد
کلیه پاورهای green وارداتی است نه داخلی
۱۸ بهمن ۱۳۸۵ - 3:31 صبح | مهیار

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

من یه پاورشو روی سرور غول نصب کردم و الان سه ساله که بی مشکل کار می کنه. عدم تجربه کافی شما در اسمبل نمودن، بزرگترین دشمن شما بوده و نه پاور گرین.
۱۹ بهمن ۱۳۸۵ - 6:43 عصر | مسعود مشقی

# اگر GREEN نخریم، پس چی بخریم؟  

مدتها دنبال یک پاور درست و حسابی بودم. انصافا هیچ پاوری بهتر از GREEN پیدا نکردم. اگر هم تک و توک پاوری پیدا کردم، قیمتهاش فوق العاده گرون بود. به نظر شما با این شرایط اگر نخواهیم GREEN بخریم، پس چی بخریم؟
- توان مناسب
- گارانتی مناسب
- قیمت مناسب
کدوم پاور توی ایران هر سه مورد فوق را باهم دارد؟

من که غیر از GREEN چیز دیگری سراغ ندارم. خواهشمند است منو راهنمایی کنید.

در مورد اشکالی هم که برای نویسنده به وجود آمده فکر می کنم که خود ایشان مقصر اصلی این قضیه بودند. قطعا تجربه کافی در استفاده از این تکنولوژی جدید را نداشته اند و یا حداقل سعی نکرده اند که با فرد آگاهی در این زمینه مشورت کنند. تصور می کنم این قضیه مثل این است که به یک فرد که تا حالا کامپیوتر اسمبل نکرده ، بخواهد CPU LGA را روی مادربورد نصب کند!!!! اگر اتفاق خاصی بیفتد آیا مقص سازنده مادر بورد است. آیا بهتر نیست با هر مورد جدیدی که حتی در کار روزمره امان اتفاق می افتد، منطقی برخورد کنیم و با فرد آگاه تر از خودمان مشورت کنیم؟
فکر می کنم این یکی از اشکالات ما ایرانی هاست که فکر می کنیم همه چیز را خودمان باید تجربه کنیم!! خوب باید تاوان اشتباهاتمان را هم بپردازیم. ناراحت نشوید چون خود من هم در بعضی مواقع چوب یکدندگی خودم را خورده ام. امیدوارم من و شما از این اتفاقات در کل زندگی امان تجربه اندوزی کنیم و گناه اشتباهات شخصی خود را به گردن همدیگر نیندازیم!
۳۰ بهمن ۱۳۸۵ - 7:36 عصر | سرابی

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

هم قیمتش بالا هست

هم جنسش اشغاله

نگیری بهتره

با همون قبلیت کار کنی بهتره
۷ اسفند ۱۳۸۵ - 8:05 صبح | جعفر رمضانی

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

قیمتش گرون هست ولی کاراییش خوبه

450 واتشو 20تومن میدن انو بگیر

در ضمن 450 با 500 با 600 با 700 با ... تو پاورهای گرین فرقی نداره
۷ اسفند ۱۳۸۵ - 8:10 صبح | حسن جواهری

# کیس سبز کیفیت ایده آل برای من داشت  

تصور اینکه یکی از کیس سبز بد بگه برام خیلی عجیب بود. تا اینکه با این مورد روبرو شدم. نمی خوام زیاده گویی کنم. من تا به امروز مشکلی با کیس سبز نداشتم و خداییش هر چی ازش بستم تا حالا منو اذیت نکرده. یه پاورشو با قیمت 75 تومن ،شش ماهه رو سیستم اس ال آی مشتری بستم ، مثل فانتوم ازش بار می کشه و بدون مشکل کارمیکنه. تا قبلش سه سری پاورای دیگه رو که رو اون بسته بودم همشون زپرتشون قمصور شده بود. فک کنم بشه گفت که بهتره یه بار کیس و پاور سبز بخریم و برای همیشه خودمون رو راحت کنیم.
درمورد کیس سبز دیگه نمیشه بد گفت. چون هرکسی رو که می شناسم از محصولاتش استفاده می کنه و راضیه. خوب به هر حال هم ایرانیه و هم باکیفیت. بهتره پولمونو تو جیب یه ایرانی بریزیم تا یه خارجی که معلوم نیست تو ایران گارانتی بشه یا نشه.
۸ اسفند ۱۳۸۵ - 4:35 عصر | عزت نژاد

# وزن پاوراش نشون میده که پر از قطعه الکترونیکی هستش  

تازشم، تنها پاورایی که واقعا توان حقیقیشو می گه پاورای سبز هستن. اصلا شما اگه وزن پاوراشو باهم مقایسه کنین متوجه می شین که با هر وات اضافه تر، وزنش هم 400 تا 500 گرم اضافه شده. ولی پاورای بیخودی بازارن که با هر توانی که بخری وزنشون یکیه! اینو من خودم مقایسه کردم. مثلا پاور 250 واتش 5/1 کیلو و پاور 300 واتش 8/1 کیلو ....تا این پاور آخری که فکر کنم 480 وات ای پی اس دار بود و حدود 3الی 4 کیلو وزن داشت! انصافا خیلی هم خوشکل طراحی شده بود که جا دارد از کیس سبز تشکر کنم که منو از شر پاورای بیخودی بازار راحتم کرد.
۸ اسفند ۱۳۸۵ - 4:43 عصر | عزت نژاد

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

مگه وزنش زیادتر باشه وگرنه خودش بدرد نمیخوره
۹ اسفند ۱۳۸۵ - 12:07 عصر | dj jj

# green احترام هر کارشناسی را برمی انگیزد.  

یه نفر پیدا نمی شه که با دلیل منطقی از گرین بد بگه؟
تمام استدلالهای منفی که بر علیه گرین عنوان شده است ، کاملا غیرمنطقی و تنها کلی گویی بود! و بیشتر به یک لجبازی بچه گانه شبیه بود تا یک انتقاد سازنده و اصولی.
انتقاد موجب سازندگی هر چیزی می شود ولی از نوع سازنده آن . نه اینکه از روی هوا و تاس انداختن بخواهیم خوب و بد بگوییم.همین کارها را کردیم که الان مملکتمون اینجوری داره اداره میشه!
قطعا نویسنده این وبلاگ متضرر شده اند. شکی نیست. ولی شناخت تفاوت رنگها ، گناهی نیست که برگردن دیگران بیندازیم!
نمونه این پاور را من برای دوستم بستم. دقیقا رنگ کابا ساتای آن مشکی و رنگ کابل گرافیکش آبی بود. تفاوت این دورنگ هم برای همه ما روشن است. یعنی آبی به آبی و مشکی به مشکی باید بخورد. ( حتما باید یه کاتالوگ تشخیص رنگ برامون بزارن!؟) خوب عزیز دل برادر، شما که زحمت نگاه کردن به رنگها را به خودت نمی دهی ، حتما زحمت خواندن کاتالوگ را هم نخواهی کشید! درد ما این است که هی شانه خالی می کنیم و...
در آخر نظر من این است که هر که را بهر کاری ساختند و پیشنهاد می کنم که این نویسنده هر چه سریعتر به یک چشم پزشکی مراجعه نمایند . قبل از اینکه سیستم بعدی را به ... بدهند!( احتمالا دفعه بعد کارت PCI EXPRESS را می خواهند به زور روی اسلت AGP جابزنند. بیچاره سازنده گرافیک... بیچاره سازنده مادربورد.... بیچاره مشتریش.... بیچاره.....)
۱۲ اسفند ۱۳۸۵ - 1:23 عصر | kiani

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

از نویسنده وبلاگ بابت سوالی که مطرح کرد ممنونم
این وسط اطلاعات باحالی ردوبدل شد
کاش مخالفین گرین هم علمی جواب می دادن
۱۴ اسفند ۱۳۸۵ - 5:42 عصر | ali

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

اینم حتما یک استدلال در جهت مخالفت با گرین بود!
بنظرمن هم داره جالب میشه.
دفاع ازحقوق گرین، راحته. ولی برعکسش واقعاکارسختیه.
موفق و موید باشید
۲۱ اسفند ۱۳۸۵ - 6:34 عصر | شفیع

# محصولات GREEN فوق العاده اند  

نظر شخصی من وهمه همکارانم که درزمینه سخت افزار دستی برآتش داریم اینست که درحال حاضر GREEN با توجه به تمامی اصولی که سایر دوستان هم در این گفتگو به آنها اشاره داشتند، بدون رقیب می باشد.
ما از خواندن این وبلاگ کاملا متعجب شده ایم وهممون با نویسنده عزیز، ابراز همدردی شدید می کنیم. ولی یک مورد خاص هیچگاه نمی تواند ادله ای محکم جهت بالابردن یا پایین آوردن کیفیت یک محصول به حساب آید.
آرزو می کنیم که پس از گذشت این مدت از اتفاقی که برای ایشان رخ داده است، و طبیعتا خشم ایشان فروکش نموده، بدون غرض ورزی خاصی نظر کلی اشان را در مورد GREEN اعلام فرمایند. حتم داریم که اگر بادید بازتری به این موضوع نگریسته باشند، درصدی از قصور را متوجه خودشان دیده اند.
پس منتظر اعلام نظر جدید ایشان خواهیم بود.
همیشه خرم و پایدار باشید.
جمعی از برادرن کوچک شما
شرکت خدمات کامپیوتری مهران رایانه
۲۴ اسفند ۱۳۸۵ - 1:54 عصر | مرزبان

# ضد  

داداش من بی خیال شو
خودشم فهمیده که اشتباه کرده
خیلی هم ازشون ممنون که این وبلاگ را گذاشتن
اطلاعات خوبی دریافت شد که شاید خود گرین هم نمی تونست اینجوری تبلیغ کنه

کوچیک شما
مسافری از هند
۲۶ اسفند ۱۳۸۵ - 3:49 عصر | سپهری

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

در مسابقه گرین شرکت کنید

گرین بخر هندونه ببر

http://www.sakhtafzar.com/pages/green.html

شرکت کنید

نفر اول 7 کیلو هویج طلا

نفر دوم 1 کیلو خیار طلا

نفر سوم این هشت کیلو رو باید بخوره
۲۷ اسفند ۱۳۸۵ - 11:53 عصر | jahan janswe

# این طور قضاون نکنید  

مسابقه نوروزی GREEN

شرکت آینده سیما ( تولید کننده محصولات GREEN ) با همکاری سایت سخت افزار ایران و به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، اقدام به برگزاری مسابقه نوروزی نموده است. سوالات این مسابقه از طرف واحد فنی شرکت آینده سیما و با هدف اطلاع رسانی در باره صرفه جویی مصرف انرژی ، ایمنی در پاورهای کامپیوتر و آشنایی با کیسهای جدید مطرح شده اند.

شرکت در این مسابقه هیچگونه محدودیتی ندارد و از کلیه عزیزانی که به علوم رایانه بخصوص سخت افزار علاقه مند هستند دعوت می شود تا در این مسابقه شرکت نمایند.

سوالات :

1 - راندمان منبع تغذیه رایانه و نقش آن در صرفه جویی مصرف انرژی را چگونه ارزیابی می کنید؟

2 - منظور از تعبیه پروتکشن های ایمنی در پاورهای سوئیچینگ کامپیوتر چیست (باذکر اسامی کلیه پروتکشن ها) ؟

3 - دلایل حذف کلید Reset در کیس های جدید و یا تعبیه آن در محل هایی که امکان دسترسی کمی دارند، چه می باشند؟
جوایز :
1 - به نفر اول نویسنده بهترین و کامل ترین پاسخ به سه سوال مطرح شده، یک دستگاه منبع تغذیه GREEN Power مدل GP580B EPS باارزشی در حدود 850000 ریال، اهداء خواهد گردید.
منبع تغذیه GREEN 580B EPS
2 - به نفر دوم نویسنده بهترین و کامل ترین پاسخ به سه سوال مطرح شده، یک دستگاه GREEN Case مدل Tuniq با ارزشی در حدود 700000 ریال، اهداء خواهد گردید.
کیس GREEN Tuniq
3 - تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه، شانس شرکت در قرعه کشی برنده شدن یک دستگاه منبع تغذیه GREEN Power مدل GP430A با ارزشی در حدود 360000 ریال، را خواهند داشت.
منبع تغذیه GREEN 430A
نحوه شرکت در مسابقه :
برای پاسخگویی به سوالات و شرکت در این مسابقه کافی است که پاسخ های خود را به همراه مشخصات خود در فرم الکترونیکی که در پایین صفحه مشاهده می نمایید ، وارد نمایید.
مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان روز 13 فروردین 86 می باشد.
عید نوروز بر همگی شما مبارک باد.
۲۸ اسفند ۱۳۸۵ - 12:00 صبح | تقی رمضانی

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

گرین مزخرف ترین پاور ایرانی

گرین مزخرف ترین پاور ایرانی

گرین مزخرف ترین پاور ایرانی

گرین مزخرف ترین پاور ایرانی

گرین مزخرف ترین پاور ایرانی

گرین مزخرف ترین پاور ایرانی

گرین مزخرف ترین پاور ایرانی

۲۸ اسفند ۱۳۸۵ - 1:44 صبح | ppro

# Green Power Supply  

این نوشته رو در گوگل به عنوان یادگاری ثبت کردم

گرین...

البته منظور مونتاژ ایران هست

۲۸ اسفند ۱۳۸۵ - 1:56 صبح | ppro

# گرین پاور خوبیه فقط گرونه-به قیمت بالاش نمی ارزه  

گرین پاور خوبیه فقط گرونه-به قیمت بالاش نمی ارزه

اگر ارزون تر بشه من می خرم

ولی هر سال داره گرون تر میشه

خوب شد ایرانی ها cpu نساختن

و گر نه pentium 133 رو باید 1 میلیون تومن پول می دادیم

همه قطعات داره ارزون میشه پاور گرین هر روز گرون تر میشه
۲۸ اسفند ۱۳۸۵ - 8:51 عصر | محمد مرادیان

# تبلیغ منفی با برداشت مثبت  

فک کنم اینا رو خود گرینیا نوشتن
چون فقط اون اول برعلیه گرینه و بقیش تعریف گرین. اونایم که مخالفن حرفی براگفتن نداشتن و از هویج و هندونه گفتن...!
ولی خدایشم بخای قضاوت کنی پاوراش می ارزن وبه خیلی ازاین مارکای خارجی سره

۵ فروردین ۱۳۸۶ - 5:21 عصر | ستایش

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

گرین جنس بنجل چینی هست

خیلی افتضاحه من که کلا نارضی ام

۲۴ شهریور ۱۳۸۶ - 2:02 صبح | گرین اشغاله

# جبران حسارت توسط شرکت کیس سبز (Green Case)  

به نظر می رسه که مسوولان کیس سبز از این وبلاگ و پست های آن ناراحت شده و عده ای را اجیر کرده اند تا در محاسن کیس و پاورهای نامرغوبشان مطلب بنویسند. واقعا که حقه ی کثیفی است.
بجای بالا بردن کیفیت به چا کارهایی که دست نمی زنند.
به نظر من نویسنده مطلب کاملا محق است و شرکت گرین باید خسارت ناشی را جبران نماید و صاحب وبلاگ حرف نامربوطی هم نزده است. البته من در مقام قضاوت نیستم و فقط نظر شخصی خودم را می گویم.
اگر شما نیز جزء کسانی باشید که حداقل یک بار تجربه سوختن هارد و از بین رفتن اطلاعات را داشته باشید حتما درک می کنید که من چه می گویم.

با تشکر
۲۴ شهریور ۱۳۸۷ - 2:30 عصر | امیر

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

کلا اگه بخواهیم ارزیابی کنیم هم پاوروهم کیس های گرین دروضعیت تقریبا مطلوبی قراردارن ونسبت به اجناس مشابه موجود میشود گفت که میتوان با طیب خاطر بیشتری این مارک رو انتخاب کردوگفتنی اینکه اجناس برقی حتی بهترینش و معتبرترینش ممکنه معیوب دربیاد که خب جلوی این مسایل واتفاقات رو نمیشود گرفت
ومشکل دیگه اینکه که البته بیشترین مسیله دربوجود آمدن مشکلات ما کاربران ایرانی هست کم اطلاع بودن درمورد انتخاب بعنوان مثل پاور متناسب با کارمان است
که هم میخواهیم ارزانترین باشه وهم بیشترین کارایی را درقبال کارهای سنگین به ما بدهد
کاش یاد میگرفتیم برای انجاب و انتخاب سوال کنیم وضمنا درمورد مورد انجام کارهایمان توضیح واقعی بدهیم تا راهنمایی بهتری وانتخاب مطلوبتری متناسب با امورمان داشته باشیم
گرین اگر عالی نباشه خوب -بدوبدترین نیست بلکه درحد بهترینهای بازارمیباشد
۲۲ آذر ۱۳۸۷ - 9:56 عصر | سعید

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

ضمنا با تمام اوصاف که از گرین گفته شد به این نکته نیز واقف باشیم وگفتنی اینکه
کیسهای زیبا وتعریفی گرین که وارد بازارمیشود خصوصا آنهایی که فن های بزرگ و نورانی دارد به هیچ عنوان استفاده نکنید چون خدمات پس از فروش گرین هیچ خدماتی درقبال آنها درخود احساس نمیکند وشما به هیچ عنوان نخواهید توانست یدک آن را ازگرین تهیه کنیدودرصورت هرنوع حادثی کیس شما تبدیل به جعبه ای میشود که سوراخ بزرگی درآن وجود دارد که نمیتوانید با هیچ چیزی آن راپرکنیدهرچند درابتدا خوب وقشنگ بوداما یکروز بعد از خرید وبستن سیستم اگر فنی خراب شود
دیگرحتی ارزشش از ارزانترین کیسهای موجود هم پایینتراست چون مابقی کیسها
همه چیزش موجود اما محصول گرین فقط برای فروش است و تعجب اینکه مگرمیشود چنین باشد اما هست چون خودم یکی از همین نفرات هستم که وین 2
دارم که پس ازبستن سیستم فنش خراب شد اما گرین هیچ مسیولیتی درقبال قطعه یدکی آن (فن)درخود احساس نمیکند
۲۳ آذر ۱۳۸۷ - 10:35 عصر | سعید

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

با سلام و عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین و یاران وفادارشان.
بنده کارشناس رایانه شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری می باشم وتا کنون بیش از 50 power suplly مدل green استفاده کرده ام اما تا کنون موفق به سوزاندن هارد نشده ام. دوست عزیز مولتی متر جلوی این شاهکار شما را می گرفت (ورودی تغذیه هارد = 5 ولت 1 عدد زمین = 2 عدد 12 ولت = 1 عدد) . ضمنا بورد کنترلر هارد شما سوخته است و به آسانی قابل تعویض است و به اطلاعات شما هیچ آسیبی نرسیده است.
ببخشید اگر کمی شوخی کردم. خواستم اوقاتتان شیرین شود.
۱۸ دی ۱۳۸۷ - 4:33 عصر | مجتبی

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

سلام
من خودم یکی از طرفدارهای پرو پا قرص کیس و پاور گرین بودم ول تا این اواخر.
یه پاور گرین ۸۵ هزار تومانی داشتم که از ۳ سال پیش داشت تا حالا کار میکرد البته بی مشکل نبود.مثلا وقتی برق می رفتو میومد سیستمو روشن نمیکرد.تا اینکه وقتی گارانتیش تموم شد یه روز که یه قطعه رو سیستم جابجا کردم دیگه سیستم روشن نشد.مادر بردم سوخت نمیدونستم مشکل از کجاست .یه مادر برد دیگه گرفتم.اونم بعد یه مدت ایجوری شد بردمش گارانتی گفتن سالمه.خلاصه با یه پاور دیگه تست کردم دیدم داره کار میکنه. معلوم شد که پاور مشکل داره و مادر برد قبلیمم اون سوزونده.
آخه اینهمه تبلیغ میکنن نباید یکم حداقل کیفیت هم داشته باشه پاور که مستقیم قطعاتو از بین نبره.؟؟.راستی اینم بگم که یه پاور گرین دیگه ام دارم از این فن بزرگاست که مثلا بی صدا هستن. موقع کار کردن همچین زوزه ای میکشه که نمیشه طولانی مدت کنار کیس نشست.خلاصه اینکه زده شدم کلان از گرین.
۲۰ بهمن ۱۳۸۷ - 12:02 عصر | amin

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

من مدتی هست از این پاور استفاده می کنم. بسیار کم صداست و به راحتی کار می کنه. البته قبلا یا یک پاور گرین مشکل پیدا کردم که از سوکتش بود
۱ اسفند ۱۳۸۷ - 9:29 صبح | حمید

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

با عرض سلام
من خودم تو یک شرکت که نمایندگی چندین شرکت معتبر دیگر بود کار می کردم من حدود سال 79-80 یک کامپیوتر از همین شرکت خریدام یک پاور پاسکال برام گذاشت اولا CPU که سوخت دوما کامپیوتر ریست می شد سوما آخر عمرش بالا نمی یومد که همش مال پاور بود سال 86 خودم دست به کار شدام و یک سیستم اسمبل کردام که کیسش زیاد برام اهمیت نداشت گرین برداشتم بعد همه جا را زیر پا گذاشتم گفتن پاور فقط Green ما هم گول تبلیغات را خوردایم و یک پاور Green برداشتیم حالا اولا بعد از 20دقیقه کار صدای تق تق بالا میره دوما بعضی وقتا ریست میشه سوما اصلا اگر کسی کارش سخت افزار باشه میفهمه اصلا پاور همین جوری طراحی شده حالا دوباره یک ماه‌ای هست سیستم عوض کردام اما پاور OCZ برداشتم آقا توپ توپ کار میکنه تازه مهندسی طراحی شده قیمتش خوبه. حرف آخر تجربه نشان میده که پاور مثل قلبی میمونه که خوب خون را به همه جا میرسونه پس پاوری بردارید که برق را خوب به همه جا برسونه و صدمه به قطعات دیگر نرسونه.
۱۵ اسفند ۱۳۸۷ - 11:36 صبح | Mehrdad

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

نه قبول ندارم

هیچ شرکتی بدون اشکال وجودنداره
من تاحالاشاید نزدیک به 240 تا پاور و کیس گرین برای سیستمهای ادارمون (شرکت ملی حفاری) اونم برای کار تو جنوب کشور با اون نوسان ولتاژاش بسته باشم. برای دوست و آشنا هم خیلی گرین بستم
به نظرم باتوجه به قیمتش کیفیت خیلی خوبی داره
پاورای گرونش هم واقعا از خیلی ازاین پاورای خارجی بهتر کار می کنه
یه پاور ocz برای دوستم که تاکید داشت ocz 700 وات ببندم بستم ولی کارت گرافیکشو سوزوند می دونم که ممکنه مشکل از پاور نبوده باشه ولی این درسته که اگه پاورمون گرین یا یک کالای ایرانی دیگه باشه سریع بگیم گرین بود؟

ما ایرانیا به این که هیمشه مرغ همسایه غازه عادت کردیم


۲۶ اسفند ۱۳۸۷ - 2:38 عصر | هاشمی نژاد

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

خیلی خوب شد من این تاپیک رو دیدم.

من هم یک مرتبه با این پاور گرین مادربردم سوخت. به سراغ شرکت رفتم و حتی سیستم را هم بردم تا نگویند دروغ می گویی. آنجا من را به آقایی به نام مهندس عمرانی ارجاع دادند. پاور را تحویل دادم و گفتم که مادربرد می سوزاند. گفتند اگر عیب از پاور باشد و پاور باعث سوختن مادربرد شده باشد جبران می کنیم و هزینه را پرداخت می کنیم. من خیلی خوشحال شدم که با افراد منطقی و با شخصیت طرف هستم. ولی با تعجب فردای آن روز که رفتم گفتند مشکل از خود مادربرد بوده است. من هم پاور را گرفتم و رفتم. یکی از دوستانم در مرکز تحقیقات شرکت مخابرات کار می کند؛ پاور را به او دادم و آن شخص با دستگاه کروم ، پاور را تسط کرد و به من گفت که این پاور دارای مشکل است و به جای اینکه شاخه 12 ولت ولتاژ 12 بدهد ، حدود 18 می دهد و این مساله باعث سوختن برد شده است.

حتی یک مدل 535 وات که سوخته بود و گارانتی آن را هم تمام شده بود بازکردیم (مدل GP535A ) و با کمال تعجب دیدیم که خازن های ورودی و خروجی همه متعلق به شرکت هونگ کونگی samxon است !!!! ولی در سایت خود گرین نوشته شده بود که خازن ها در قسمت ورودی و خروجی ژاپنی هستند !!!!! یعنی یک دروغ شاخدار !!!!


وقتی توی این مساله کوچکی چنین دروغ شاخداری به خریدار بی اطلاع می دهند ، من فکر می کنم که دیگه چه دروغ هایی ممکنه گفته باشند که ما اطلاع نداشته باشیم.

من دیگه دور گرین رو یک خط قرمز کشیدم.


خیر نبینی با این پاورهایت گرین.

۱۷ فروردین ۱۳۸۸ - 9:00 عصر | حبیب قائم مقامی

# دفاع بی طرف  

من تمامی نظرات دوستان را خوندم .
متاسفانه اکثر دوستان برای اینکه به نوعی حرف خود را به کرسی بنشانند دلیل هایی اوردند.
1. بعضی از دوستان خود فروشنده هستند و برای فروش جنس خود تبلیغ کرده اند
2.بعضی از دوستان به اصطلاح مهندس (مهندس 2زاری) برای ابراز وجود دلایلی آوردند که با عقل جور در نمی آید مانند : من یک سیستم خریدم پاور آن سوخت و رفتم گفتم یک پاور دیگر به من دادند و آن بهتر بود
اولا اگر مهندس هستی چرا مشخصات سیستم خود را با مشخصات پاور مورد نیاز خود مطابقت ندادی دوما چرا به مغازه دار گوش کردی در اینترنت دنبال سولات می گشتی
3. بعضی ها به دلیل بی اطلاعی از مشخصات فنی یک پاور اقدام به خرید کرده اند
4.بعضی ها بی دلیل حرف می زنند مثلا برق خروجی 12 ولت را 18 ولت بود (دروغ )
5. چرندیات دیگر ...

نتیجه برسی نظرات
1. كالاي با كيفيت ايراني + قيمت مناسب + خدمات گارانتي سريع و بي دردسر + پاسخگويي فني به مراتب بهتر از
كالاي معمولي خارجي + قيمت زياد + عدم ارائه گارانتي + عدم پاسخگويي و .... خواهد بود !
2. خوب بودن محصولات (پاور) شرکت آینده سیما GREEN
3. مطالعه و پرسش از افراد مطلع
4.تحقیق قبل از خرید در اینترنت
۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - 1:39 صبح | حمید ح...

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

سلام
منم متاسفم واسه از دست دادن هاردها و مهم ترین چیز اطلاعات که شاید درک این مسئله فقط برای کسی که مثل شما اطلاعات مهمش رو از دست داده قابل فهم باشه . اطلاعاتی که از نظر هر کاربر مهمترین بخش هر سیستم هستش
ولی دوست عزیز از قدیم گفتن کار رو بسپارید با کاردان
نمیدونم چقدر به سخت افزار و با حتی مباحث جانبی اون آشنا هستید ولی هر چی که هست اینطور که از شواهد پیداست زیاد هم وارد نیستید
به این دلیل که یه تکنسین چه مبتدی چه حرفه ای همیشه قبل از نصب پاور به کلیه قطعات سعی میکنه ببینه اصلا پاور خوب کار میکنه یا نه ؟
که برای اینکار تستر های زیادی تو بازار موجوده که شما به راحتی میتونید ازشون استفاده کنید و میزان خروجی هر شاخه را تست کنید
که اگه همه چی به ظاهر خوب بود اونوقت باید قطعات رو یکی یکی نصب کنید و هر بار بعد از نصب قطعه جدید خوب به رفتار سیستم دقت کنید که آیا نسبت به چند دقیقه پیش دیرتر بوت میشه یا نه تغیری نداره
در آخر اگر همه چی به ظاهر خوب بود
به مدت 10-12 ساعت قبل از اینکه سیستم رو بزارید تو کیس و قطعات رو پیچ کنی نهایت استفاده و بیشترین فشار به سیستم وارد کنی در اخر اگه هم چیز خوب کار کرد اونزمان شروع به نصب قطعات درون کیس کنید
در مورد اشتباه نصب کردن کانکتور های ساتا هم اشتباه از خودتون بوده نه پاور چرا که یکی از دوستان هم گفتن و خودم هم دیدم که روی این پاور به رنگها اشاره کرده پس شما بجای اینکه مهندس بازی در میاوردی 5 تومن خرج میکردی میبردی یه خدمات کامپیوتری که برات اسمبل کنه که اگه هم میسوخت پای طرف بود نه بدبخت گرین
اما در مورد خدمات و گارانتی باید بگم حرف نداره
این مطلب رو از این جهت عنوان میکنم که یکی از دوستانم راجع به کیس خالی و گارانتی گرین حرف زدن
من خودم شخصا کیسی رو که واسه یکی از مشتریها بسته بودم رو بردم گارانتی دفتر مرکزی گرین . کیسی رو که بعد از سه ماه بسته بودمو بدون گارانتی خریده بودم چون اگه دوستان بدونن اصلا کیس خالی بدون پاور شامل گارانتی نمیشه حالا یه سری از شرکتها تازگیها اومدن گارانتی کردن اون بحثش جداست
با کمال تعجب وقتی بردم برای گارانتی در کمتر از 15 دقیقه مشکلم رو حل کردن
من روی تمام سیستمهائی که برای شرکتمون بستم یا دست مشتریها دادم از پاور گرین استفاده کردم و تا الان که راضی بودم
در ضمن اکثر کیس های گرین از لحاظ کولینگ و لرزش و مهمتر آلیاژی که استفاده شده از خیلی از کیس های خارجی موجود تو بازار سرتره
در ضمن یه سری از دوستان میان مثالشون رو با سال مطرح میکنن که مثلا یه سالو اندی کار کردو باباش در اومد یا نیومد در حالی که عمر مفید قطعات رو با ساعت می سنجن ... که باید بگین چند ساعت کار کرده
و یا حتی یکی از دوستان گفتن سیستم ریست میشد با وجود اینکه 100% نمیشه اظهار نظر کرد در این مورد ولی مشکل ایشون میتونست از متناسب نبودن قدرت پاور با میزان برق مصرفی قطعات باشه نه از برندو مارک
و یا حتی یکی دیگه از دوستان گفتن که پاور سه سال به یه مشکل کار کرده و بعد مادربورد سوخته خب دوست عزیز مگه پشت سر شما 7 تیر گذاشتن که الا و بلا همین پاوری رو که بستی باید تا آخر استفاده کنی که حالا شما تقصیر احمال کاریه خودتون رو میندازی گردن دیگران ؟
شما که دیدی همچین مشکلی داره پاورت عوض میکردی حالا همون برند یا هر برند دیگه
اصولا پاور یعنی قلب سیستم
دوستانی که سیستم می بندن میدونن که همیشه بعد از مدتی پاور یا هر قطعا دیگه عمر مفیدش رو به کاهش میره از اینرو پاوری که میخرید همیشه باید توانش بالاتر از حداکثر توان مصرفی قطعات باشه .
سرتون رو درد آوردیم
در آخر بگم من نه مغازه دارم نه ویزیتورم نه نمایندگیه گرین دارم و نه تعصب خاصی رو یه برند خاصی دارم چرا که آقایون خودشون میدونند هر برند امکان داره تو یه زمینه خاص و یا حتی تو تمام زمینه ها عالی کار کنه و به شمائی هم که سیستم می بندی توصیه میکنم تعصب رودر مورد یه برند خاص بزارید کنار چرا که منی که در مورد گرین اینقدر با اطمینان حرف میزنم برندهای دیگه رو هم تست کردم تا اینکه به خوبو عالی بودن یه برند خاص پی بردم
به هر حال قصد ما فقط دفاع از حق بود
یا علی
۴ خرداد ۱۳۸۸ - 1:05 صبح | keyvan

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

nemidoonam vali
man a hala nadidam soketi mesle sokete digary btashe
in tor ke migi ham nist
akhe alaki ye mark ke maroof nemishe hatman ye chizi hast
doroste chini hast vali khob beyne chini haye dige daraje 1 hast
۴ تیر ۱۳۸۸ - 4:50 عصر | jojo

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

اقا منم ی کیس و پاور که هردوشون گرین هستند خریدم خوب کیس ی کیس به اسم مگنوم هست که از همون روز اول لیدهای هارد و پاورش در جلو روشن نمی شوند و پاورش هم که صدای تراکتور میده . حق با شماست باید بین جنس آشغالی ایرانی که با هزارتا دله دزدی و قطعات نامرغوب و گارانتی مزخرف درست شده و به دست شما رسیده با یک محصول خارجی مثل پاور های آناندتک یا ا سی بل ی فرقی باشه تازه با این قیمت هاشون چشم بازار رو کور کردن من ی 485 به قول خودشون ریل وات رو گرفتم 48 هزارتومان تازه اگه خراب بشه صاحب اول و آخرش خودتی بعد هم همه جای دنیا اینطوریه که اگه شما از ی کمپانی قطعه ای خریدی راضی نبودی پس می گیرن و تازه اگه استفاده کردی و می خواستی ی ورژن دیگشو بگیری اوون قطعه قدیمی شما رو از شما می گیرند و با ی مبلغی قطعه جدید رو به شما می دن نه اینکه من الان می خوام این پاور رو بفروشم باید کل دست دوم فروشی های ایران و رضا رو بگردم شاید از من 10 هزارتومان بر دارن این یعنی همون دله دزدی ما ایرانیا که می خوایم همه چیزمون رو مفت بخریم گرون بفروشیم .

خدا لعنت کنه همه فروشنده های پاساژ رضا و مخصوصا پایتخت رو که روی هرچی دزده سفید کردن آقا مگه دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتنه ؟
پس با من بیا ی قطعه بخریم تو کل این 2 3 تا پاساژ 20 تا قیمت مختلف بهت می گن . خوب اگه خریدی سرت کلاه رفته اگه نخریدی که کارت لنگ مونده
ببینم آخه هیچ الاغی نیست رو قیمت های این بازار های کامپوتر نظارت کنه ؟

لعنت خدا به همشون دزدهای ریورژن شده امروزی.
۸ تیر ۱۳۸۸ - 2:06 عصر | رضا

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

نمیدونستم که گرین اینهمه طرفدار داره
دمش گرم
من یکی که تا حالا بیشتراز100تا پاور گرین بستم و فقط یه بار مشتریم ناراضی بود که اونم فرستادم گارانتی گرین برام عوضش کردن
بنظرم اشتباه ازخود این آقا بوده که حتی زحمت تشخیص رنگها روهم به خودشون ندادن و اونوقت میخان تمام تقصیرا رو به گردن یکی دیگه بندازن
خداییش اگه بخواهیم سه شرکت سخت افزاری موفق ایرانی را نام ببریم آیا می توان از نام گرین گذشت؟
با این کارای بچه گونتون نمی تونید اعتبار یک شرکت موفق رو زیر سوال ببرین
فقط یکبار دیگه فکرکن شاید متوجه شوی که هممون می تونیم اشتباه کنیم
مهم اینه که اونو قبول کنیم
۳ مرداد ۱۳۸۸ - 6:10 عصر | حسن شجاعی

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

باسلام-لازمه یه نکته مهم رو در جواب دوستانی که فکر می کنند گرین ایرانیه ذکر کنم.
پاور گرین ایرانی نیست بلکه ساخت seventeam هست به تایید خود سایت گرین(لینکش اونجا هست)
در ثانی بنده 5 ماه پیش یه گرین 580 گرفتم که موقع لود صدای (زیر زیر) خاصی از اون به گوش میرسید و گارانتی هم قبول نکرد-با تمام این احوال من ساده دو روز پیش یه گرین 885 وات به قیمت 150000 تومان گرفتم که با کمال تعجب فن با اصطلاح بلبرینگی گرانقیمت اون مث تراکتور لرزش و صدا داشت- حالا شما در مورد گرین قضاوت کنید-در کل گرین واقعه مضخرف و آشغاله
۲۹ مرداد ۱۳۸۸ - 3:42 عصر | حمید

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

mas kharas
۷ شهریور ۱۳۸۸ - 7:20 عصر | meli

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

این پاورها فقط فقط چند ماه بیش دووم ندارن.
۷ شهریور ۱۳۸۸ - 7:28 عصر | مرتضی حسین پور

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

خوشحالم که گرین اینهمه طرفدار دربین اهل فن و اینهمه منتقد... داره
این موضوع نشانه موفقیت گرین درجلب نظر آحاد جامعه کامپیوتر است
وبسیارطبیعی است،کسانی که این همت بلندرابرنمیتابند باکوته فکری
خود در پی کوبیدن آن باشند
این عادت بد، یکی ازبزرگترین مشکلات جوامع جهان سومی وخصوصاما
ایرانی هاست
سخنانم بی دلیل نیست
چراکه فرای ایرانی بودن این برند،لحظه به لحظه شاهد رشد و شکوفایی
آن دربازار بوده ام
من فروشنده دربازار کامپیوتر رضا می دانم که چه تعداد گرین برروی چه
سیستمهای High-End بسته می شود و قیمت مناسبش مانع رشد
کیفیتش (تاکنون) نشده است
و من فروشنده دربازار رضا می دانم که چگونه سایررقبای کج فهمش
درپی کوبیدن این برندمطرح ایرانی( و بنظرم بهترین برند ایرانی) صبح
رابه شب می رسانند تا پاورای نهایتا همسطح فنی آن ولی باقیمتای
نجومی را به خلق ا.. بیندازند.
ودرآخر متاسفم برای نویسنده این وبلاگ که کوتاهی کارخودرا برگردن
دیگران میاندازد
خیر پیش
۲ مهر ۱۳۸۸ - 2:01 عصر | تابش

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

گرین حرف نداره
بنده تاکنون بیش از 50 تاشو استفاده کردم
خیلی ام ازش راضیم
منصف بودن خیلی سخته. سخت
۱۱ مهر ۱۳۸۸ - 6:18 عصر | نمازی

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

اگر تجربه و تست در میدان عمل بتونه نشانگر کیفیت باشه باید بگم بنده که 4 ساله مسئول سخت افزار یک سازمان دولتی هستم و با خرید انواع و اقسام سیستمهای سخت افزاری از pc معمولی تا انواع سرورهای چند میلیونی سروکار دارم و قبل از اونم بیش از 10 سال تو بازار کامپیوتر کار کردم از پاور گرین ناراضی نیستم خصوصا الان که مدیریت حداقل 300 دستگاه کامپیوتر در شرایط گوناگون فیزیکی و آب وهوا و استفاده کننده رو بر عهده دارم و تقریبا 98 % اونا از کیس و پاور گرین استفاده میکنن و مشکل خاصی با اونا نداشتیم . به نظر بنده بهتره موقع انجام یک کار با کمی دقت کارو درست انجام بدیم و بی دقتی خودومون رو با بدگویی از کار دیگران جبران نکنیم خصوصا شرکت ایرانی که سعی میکنه در جایی مثل ایران با تفکرات خاص حاکم بر بازار و رابطه بین مشتری و سرویس دهنده و محصولات- چین قدرتمند- بهترین کارایی رو با مناسبترین قیمت ارائه بده.
شاید پرحرفی باشه اما چند سال پیش یک مشتری داشتیم که اصرار داشت حتما مارک خاصی از پاور رو که حتما برچسب اون شرکت خارجی رو داره بخره و هر چه بهش میگفتیم بابا محصولات این شرکت قابل اعتماد نیست باور نمیکرد بالاخره ما مجبور شدیم در خواست اونو از اون شرکت بخواهیم و بگیم که این مشتری چی میخواد جالبه اگر بگم شرکت چکار کرد " تعدادی پاور که هیچ نوع آرم و برچسب و مشخصات نداشت برامون فرستاد به همراه تعدادی برچسب با انواع متفاوتی از مشخصات و گفت حالا از مشتری بپرسید ببینید چی میخواد همون برچسب روی پاور بچسبونید و بهش تحویل بدید " حالا به نظر شما شرکت گرین که حداقل میدونیم کجا پیداش کنیم و مشخصات محصولاتشو میدونیم فوق العاده کار نمیکنه ***** ممنون
۱۱ آبان ۱۳۸۸ - 12:31 عصر | ایرانی

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

موافقم
گرین کلا پاور خوبیه و ممکنه اشکالات خاصی هم داشته باشه اما در کل انتخاب درستی هستش و از خیلی مارکای خارجی بهتر عمل میکنه
۱۸ آبان ۱۳۸۸ - 1:36 عصر | mostafa

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

من هیچ مشکلی با کیس سبز ندارم ..و بسیار هم رازی هستم ..چون اصلا من کیس ندارم.
۲۳ آذر ۱۳۸۸ - 4:51 عصر | مهندس

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

من 15 سال کار کامپیوتر کردم ولی یک موضوعی جالب است که بعضی افراد دوست دارند از تمام کارها سر در بیاورند و زمانی که جایی به او یاد نمی دهند که کار مورد نظرش را خودش انجام دهد (اگر هم دستی در اطلاع رسانی داشته باشد)که...................
۲۱ دی ۱۳۸۸ - 7:51 عصر | محسن

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

پاور گرین در مقایسه با پاورهای خارجی مثل کولر مستر و ای سی بل خوب نیست.

منتهی جالبه که این پست از سال 1384 در این وبلاگه و با گذشت 4 سال هنوز یه عده بی نام و نشان دارن زیرش کامنت میگذارن... جریان چیه؟
۳ بهمن ۱۳۸۸ - 12:38 صبح | بهزاد نصر

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

گرین بهترین پاور موجود هست . واقعا نمی دونم شما این حرف ها رو از کجا می زنید . من خودم برای هرکسی سیستم می بندم بلااستثنا گرین می بندم پاور رو . گرین 885 یه شاهکار هست . باور ندارید؟ یه سری به سایت sakhtafzar.com بزنید و مقایسه اون رو با چهار مدل بسیار مطرح و گرون دنیا بخونید . نظرتون بر می گرده و تازه می فهمید پاور چه پارامتر هایی داره
۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - 1:34 عصر | Gp

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

سلام
هنوز که 1 سال از خریداش گزشته راضی؟
۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - 10:58 صبح | سجاد

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

سلام
آقا من بعد از اون گرین 885 که فنش خراب بود و نمایندگی فروشش هم مشکل رو به گردن کیس می انداخت ، یخ OCZ-850 خریدم - واقعاً عالیه .به شما هم توصیه میکنم این گرین آشغال رو بیخیال شید
آلمانیها یه مثل خوب دارن: ما اونقدر پولدار نیستیم که جنس ارزون بخریم !!!
۷ خرداد ۱۳۸۹ - 10:21 صبح | حمید

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

من نمیدونم چرا دوستان اصرار دارند یه پاور ریمارک رو ایرانی بدونن.
آخه این که طراحی و ساخت seventeam هست که مشخصه .
فقط فرقش در اینه که تو ایران یه 850 وات سون تیم رو با برچسب تبدیل 885 وات می کنن .من نمیدونم اینا چطور با برچسب 35 وات به قدرت پاور اضافه می کنن !!!
شما یه نگاه به سایت سون تیم بندازید ، می بینید که اصلا 885 و 785 و 685 و 585 وات تولید نمی کنه.
یه فرق دیگه هم داره اون هم اینه که همون ذره کیفیتی هم که داشته تو ایران گند میزنن بهش .
راستی یه نکته جالب دیگه :
اکثر کیس های گرین و خنک کننده های CPU اون ساخت شرکت Tuniq هست .
آخه چقدر سر ملت رو کلاه میزارین !
>>>>>>>>>>باورتون نمیشه بررسی کنید !!!!!!
www.seventeam.com.tw
www.tuniq.com.tw
۷ خرداد ۱۳۸۹ - 10:46 صبح | حمید

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

سلام . شما خوب باشید منم خوبم میخوام مدل (green) رو امتحان کنم خوب یا بد بماند بعد از استفاده کاربر ؟ جلال خرم اباد /
۸ خرداد ۱۳۸۹ - 11:48 صبح | jalal

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

جاي بسي تأسف است ولي تا دلتون بخواد از اين موارد زياد .....
۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - 1:52 عصر | آشنا

# پاسخ به: اندر حکایت ما و پاور شرکت کیس سبز (Green Case)  

با سلام

همه مطالب رو خوندم و نمی خوام کور-کورانه از یک شرکت یا برند بخصوصی حمایت کنم یا تعریفی کرده باشم .

ولی من از سال 1372 یه جورایی تئ نخ کامپیوتر بودم و هستم و از زمانی که محصولات گرین به گوشم خورده روی هم رفته چیزی به غیر از راضی هستم - خوبه چیزی نشنیدم ( بالای 90% ) .

اینم بگم اونایی که کیفیت و دانش و فدای پول می کنن ، حقشونه که قطعه ای که می خرن جواب نده .

در همه کشورها ( ازجمله سوئد - ترکیه - انگلستان - استرالیا - فیلیپین که خودم دوست دارم ) وقتی قطعه ای خریداری میشه و طبق استاندارد و خواسته او شرکت از اون محصول استفاده نشه و از بین بره ، اگر مشتری درخواست ضرر و زیان بکنه ، شرکت مشتری را متهم کرده و ..... بگذریم .

اونائی که پاور گرین می خرین و میگین جواب نمیده میسوزه ؛ لطفاً قبل از اینکه به فکر پول جیب مبارکتون باشید به فکر این باشین که این پاور مناسب این سیبستمی که خریدن نسیت و نخواهد شد .

یه مثال میگم و ختم کلام. این سیستم من هستش .

CPU : core i7 920
MB : GA-EX58-UD3R
VGA : GF-GTX 285 2GB 512Bit GDDR3
H.D.D : S.Gate 1TB 32MB Bfr
Ram : 6GB DDR3 1066 KingSton Tripple Channel
Modem 1- USB Port Uses = 5 ( Web cam - Keyboard SteelSeries MERC - Mouse- Flash Memory 8GB Power silicon x2) - DVD RW-
Case Tolip Green + fan 8cm Side + fan 12cm Front + fan 12cm Rear

حالا بیا واسه این یه پاور 650 ببند . بزرگترین اشتباه رو تو زندگی در بخش اسمبل سیستمت کردی . واسه اسن سیستم باید یه 785 ببندی تا جواب بده .
که ماله من هم 785 وات گرین هستش. در تاریخ 1389/5/18 سیستم میشه یک ساله . و ماشاا... هم هیچ مشکلی نداره و انشاال... هم نخواهد داشت .
حالا اگه من هم بیام مثل بعضی ها به این سیستم ، سیستم کولینگ از هر نوع ( هوا یا آبی یا مایع ) ببندم ، خوب جواب نمیده .

این سیستم رو هم می خوام عوض کنم ، بازم پاور و کیس رو حتی شده کولینگ سی پی یو رو هم از گرین بر میدارم . گارانتیشون هم که حرف نداره.
اینم یادتون باشه همیشه کیس رو جایی بذارین که جریان هوای تازه و خنک نسبت به جاهای دیگه اتاق بیشتر باشه .

با سپاس و تشکر از
شرکت گرین و جناب آقای عمرانی که کلی زحمت دادم براشون

عطا حسن زاده
مهندس عمران
E-mail : a_h1979180@yahoo.com
۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - 11:21 صبح | عطا حسن زاده

ارسال نظرات

عنوان:  
نام:  
آدرس الکترونیکی:
زبان:
توضیح:  
لطفا متن مقابل را در زیر وارد کنید
(کوچک یا بزرگ بودن حروف مهم نیست)