شيما دهباشي

شركت رادكام
34 - پیام , 590 - نظر

مدیریت ارتباط با مشتری -2

خوب تا اینجا یکی از تعاریفی که برای CRM وجود داره رو گفتیم که به نظر میاد کامل ترینش هم بود.حالا ادامه می دیم :

 

 
هدف از CRM
تعریف  CRM هرچیزی که باشه ، هدف از اون چیزی نیست جز افزایش رضایت مشتری و partner ها ،افزایش سود و درآمد ، بالا بردن بازدهی با استفاده از ارتباطات قوی در سطح سازمانی .
در حقیقت امروزه مشتری از شرکت  added-value می خواد و این مساله نکته رقابت شرکتهاست ، بنابراین یکی از اهدف CRM ارائه این added-value می باشد .
 
تقسیم بندی CRM
CRM به 3 نوع اصلی تقسیم می شه :
Operational،   Analytical, Collaborative
Operational : شامل بخشی از Application هایی می شه که برای CRM لارمه .به عبارتی شرکت رو برای مسوولیتهاش در قبال مشتری  آماده می کنه. اینطور به نظر می رسه  که سیستم های داخلی شرکت در این بخش قرار می گیرند . مثلا فرض کنید تمام بخشهایی مثل خدمات، سفارش ، صورت حساب و... تمامی اینها در این بخش فرار می گیرند. اما مساله ای که در این بخش مهمه اینه که سیستم های این بخش باید بتونند یا سیتمها ی فعلی سیستم یکی بشند. یادمون باشه که شکست 66% تا 75%   CRM برمی گرده به عدم یکی شدن این سیتمها !
Analytical : این بخش شاید مهمترین نوع از   CRM باشه . به این صورت که شامل داده هایی می شه که برنامه ها هنگام کار با مشتری بهش احتیاج دارند . به عبارت بهتر این داده های خام در اختیار  برنامه های CRM قرار می گیرند و پس از کار بر روی این داده ها ، نتیجه مناسب در اختیار شرکت و مشتری قرار داده می شود.
اما اگر بخوایم یک تعریف کامل بدیم  : بدست آوردن ، ذخیره ، پردازش ،تفسیر و ارائه گزارش به استفاده کنندگان داده های مشتری .
شرکتهای زیادی هستند که این داده ها رو جمع آوری می کنند و بعد با استفاده از الگوریتمهایی مختلف سعی می کنند که این داده ها تحلیل و تفسیر می کنند. البته باید توجه داشت نقطه برد این شرکتها هنرشون در ارائه اطلاعات شخصی شده است ((personalized
Collaborative: در این قسمت ، ما به نقطه ارتباط با مشتری می رسیم .حالا کانال این ارتباط هرجی می خواد باشه: پست الکترونیک ، فکس ، تلفن ، وب سایت و... Application هایی که در این نوع باهاشون سز و کار داریم شامل: PRM (Partner Relationship Management000)
اما باید قبول کنیم بدون Analytical عملا دو نوع دیگه یا وجود ندارند یا ناقص هستند.

ارسال شده در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۴ - 11:59 عصر

نظرات

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

به نام خداوند
با سلام
احتراما اینجانب دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی میباشم و علاقه مند هستم از مقالات در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری بهره مند گردم
با تشکر
۲۳ مرداد ۱۳۸۴ - 12:48 عصر | محمدرضا حامد حیدردوست

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
لطفا درباره crm analytical و نحوه انالیز دیتا ها در CRM توضیح بیشتری بدهید.
من می خواهم به عوامل تصمیم ساز در داخل و خارج سازمان در CRM با توجه به دیتا های ورودی CRM برای تصمیم گیری
مدیران دسترسی پیدا کنم.
یا تحلیل دیتا ها و خروجی ها در CRM .
با تشکر.
۲ مهر ۱۳۸۴ - 4:07 عصر | امین حسینی راد

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

تفاوتCustomer relationship Management با Customer relationship Marketing چیست؟
ضمنا ممنون میشم اگه مقلاتی در ارتباط با اونها برام میل کنید.
سپاسگزارم
۲۴ مهر ۱۳۸۴ - 11:51 صبح | کیوان عبدلی

# مدیریت فروش  

با سلام
می خواستم در مورد سیستم فروش اطلاعاتی داشته باشم . اصولا فروش از کجا شروع میشود و به کجا ختم می شود
آیا وقتی جنسی فروخته شد مراحل گرفتن پول هم با فروش است یا امور مالی. با تشکر
۲ آبان ۱۳۸۴ - 10:53 صبح | محمد شیرکوبی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

در صوت امکان بفرمایید منابع نوشته بالاییتان چیست؟
رفرنستان منظورم است.
۱۰ آبان ۱۳۸۴ - 5:38 عصر | mehdi

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
مقاله بسیار خوبی بود.
من دانشجوی رشته مهندسی صنایع هستم وموضوع پروژه من در مورد CRM است ممنون میشوم اگر متن هایی که در این زمینه دارید را برای من میل(mail) کنید.
با تشکر
۱۷ آبان ۱۳۸۴ - 2:49 عصر | فرید پیرحسینی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
اینجانب دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی میباشم
لطفا مقالاتی راجع به مدیریت ارتباط با مشتری بهر مند شوم

با تشکر
۱۷ آذر ۱۳۸۴ - 5:56 عصر | امید سعیدی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

I want a user guide or crm
۱۹ آذر ۱۳۸۴ - 3:58 عصر | maryam

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

I want a user guide of crm
۱۹ آذر ۱۳۸۴ - 3:59 عصر | maryam

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام
من دانشجوی کامپوتر هستم و پروژه ای که برداشتم دراین مورده.اگه ممکنه سایت ها یا paper هایی که در مورد مزایایcrm در شرکت های خودروسازی وجود داره برام بفرستید.
پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
۱ دی ۱۳۸۴ - 9:13 عصر | محبوبی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

در صورت امکان در مورد نحوه برخورد و ایجاد ارتباط با مشتری در بخش ارائه خدمات پس از فروش و مدیریت شکایت مشتریان مطالبی ارائه نمائید .
۲۷ دی ۱۳۸۴ - 11:29 صبح | فاطمه زحمتکش

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
مقاله بسیار خوبی بود.
من دانشجوی کار شناسی ارشد رشته مهندسی صنایع هستم . ممنون میشوم اگر متن ها و مقاله هایی که در زمینه CRM و CKM دارید را برای من میل(mail) کنید.
با تشکر
۱۰ اسفند ۱۳۸۴ - 6:14 عصر | لادن

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

salam.baram maghale befretin.
۱۰ اسفند ۱۳۸۴ - 6:40 عصر | عباس

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام . من دانشجوی کار شناسی ارشد رشته مهندسی صنایع هستم . ممنون میشوم اگر متن ها و مقاله هایی که در زمینه CRM و CKM دارید را برای من میل(mail) کنید. مرسی از همه .
۱۰ اسفند ۱۳۸۴ - 6:44 عصر | مونا

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام با تشکر از مقاله ی خوب شما من دانشجوی رشته مهندسی صنایع هستم
ممنون میشوم اگر متن ها و مقاله هایی که در زمینه ارتباط با مشتری دارید را برای من میل کنید.
۲۲ اسفند ۱۳۸۴ - 2:57 عصر | سمیرا

# هر چه سریعتر  

یا سلام.خواهشمندم مقاله ی کاملی از business managment , export processing zone برای من ایمیل کنید ویا آدرس سایتی را بدهید که بتوانم به این موضوعها دسترسی داشته باشم.
با تشکر
۳ اردیبهشت ۱۳۸۵ - 6:30 عصر | کیوان

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

باسلام من دانشجوی مدیریت بازرگانی هستم

مقاله ای راجع به کاهش یا افزایش فروش یک شرکت راجع به یک محصول خاص

خیلی سریع نیاز مند هستم
با تشکر
۷ اردیبهشت ۱۳۸۵ - 7:03 عصر | بهمن خداپرست

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

کیر تو کستان
۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۵ - 4:51 عصر | الهام امینی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

دانشحجوی کارشناسی ارشد بازرگانی هستم و میخواهم تعدادی مقاله راجع به crm
داشته باشم.
۲ خرداد ۱۳۸۵ - 9:23 صبح | ارام جودکی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام لطفا مقاله ای پر محتوی در مورد crm برایم بفرستید .ممنون
۱۰ خرداد ۱۳۸۵ - 11:44 صبح | سارا راد

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

my name is fraidoon i am from afghanistan and i like to send me some infromation about business and management and finance.
۲۹ خرداد ۱۳۸۵ - 10:39 صبح | فریدون

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

اگر درباره crm&marketing management چیزی میخواهید با من در تماس باشید.
allameh tabatabaee university
۳۰ خرداد ۱۳۸۵ - 5:58 عصر | محسن

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
چند وقت هست که دنبال یک نرم افزار کامل CRM هستم لذا در صورت داشتن اطلاعات با بنده تماس بگیرید

09133412664 2233276-0341
۲۲ تیر ۱۳۸۵ - 9:00 عصر | یاسرعرب نژاد

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام.
مقاله تان بسیار جالب است من دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت صنعتی هستم و برای پروژه کارآموزی در زمینه Crm دارم کار تحقیقاتی انجام می دهم خوشحال می شوم اگر بتوانید به من کمک کنید و در این زمینه کتاب یا مقالات یا سایتهای را معرفی کنید که بتواند برای کار من مثمر ثمر واقع شود.
۶ مرداد ۱۳۸۵ - 1:30 عصر | مصی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه تهران
۲۲ شهریور ۱۳۸۵ - 8:01 صبح | مهدی جعفری

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

پروژه ای درباره مدیریت پروژه که در یک شرکت بازرگانی مورد استفاده باشد لطفاً به من معرفی کنید .
با تشکر از همکاری و دادن اطلاعات مفید .
۲۵ شهریور ۱۳۸۵ - 1:06 عصر | فاطیما

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
من دانشجو ی رشته مهندسی صنایع هستم و موضوع پایان نامه ام Evaluation ofCRM (CSM) in banking systems است.لطفا اگر مطلبی در این مورد دارید برایم ارسال بفدمایید.با تشکر
۲۶ شهریور ۱۳۸۵ - 10:16 صبح | الهام

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام.
خسته نباشيد.
من دانشجوي مهندسي صنايع هستم و موضوع پروژه پاياني من CRM است.اگر در باره اين موضوع مطالبي برايم بفرستيد ممنون مي شوم.در ضمن علاقمند به كار در پروژه هاي عملي در اين زمينه هستم.
۱۹ مهر ۱۳۸۵ - 9:55 صبح | منا فرحناك

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام.
مقاله تان بسیار جالب است من دانشجوی مهندسی نساجی هستم و برای پروژه ای در زمینه Crm دارم خوشحال می شوم اگر بتوانید به من کمک کنید و در این زمینه کتاب یا مقالات یا سایتهای را معرفی کنید که بتواند برای کار من مثمر ثمر واقع شود. لطفا اگر مطلبی در این مورد دارید برایم ارسال بفدمایید.با تشکر
۱ آبان ۱۳۸۵ - 9:10 صبح | سلیمه

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

SALAM
MAN DANESHJUYE MODIRIATE BAZARGANI TERME 5 HASTAM
EHTIAJE SHADIDI BE 1 YA 2 MAGHALE DAR RABETE BA CRM DARAM
LOTFAN AGE BARATOON EMKAN DARE KOMAKAM KONID
۱۵ آبان ۱۳۸۵ - 11:53 صبح | محمد

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام وخسته نباشید.
من دانشجوی رشته ITهستم .سریعا احتیاج به مطالبی در موردcrm دارم.لطف کنید اگر مقدور است چند مقاله برایم فرستید.اگر پروژه اماده دارید خیلی ممنون میشوم بفرستید.
۲۱ آبان ۱۳۸۵ - 10:04 عصر | محسن

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

درباره مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری مطلبی بنویسید ممنون می شم
۸ آذر ۱۳۸۵ - 9:46 صبح | MEISAM SHAHRESTANI

# فروش  

با سلام و خسته نباشی
من دانشجوی ترم هفتم مدیریت بازرگانی هستم مقالاتی در رابطه با فروش و یا مدیریت سیستم فروش می خواستم اگر مقالات انگلیسی هم در دسترس دارید ممنون می شوم برایم ارسال نمایید با تشکر ساحل
۱۳ آذر ۱۳۸۵ - 5:02 عصر | ساحل

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

من دانشجوي رشته شيمي هستم مقاله ا ي در مورد مديريت فروش مي خواهم باتشكر
۱۴ آذر ۱۳۸۵ - 7:40 عصر | حسن

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام وخسته نباشید.
من دانشجوی رشته ITهستم .سریعا احتیاج به مطالبی در موردcrm دارم.لطف کنید اگر مقدور است چند مقاله برایم فرستید.اگر پروژه اماده دارید خیلی ممنون میشوم بفرستید.
۱ دی ۱۳۸۵ - 11:22 عصر | نینا

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

اینجانب دانشجوی رشنه مدیریت و یکی از برترین دانشجویان دانشگاه میباشم
همچنین مدیر بازار یابی کی از شرت های ارائه کننده کارت های هوشمند تخفیف میباشم
لطفاً اگر مقاله خوبی در مورد crm دارید برای بنده ارسال کنید.
البته با سرتیتر crm
۹ دی ۱۳۸۵ - 10:14 صبح | نوید خاتمی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

اینجانب دانشجوی رشته مدیریت و یکی از برترین دانشجویان دانشگاه میباشم
همچنین مدیر بازار یابی یکی از شرکت های ارائه کننده کارت های هوشمند تخفیف میباشم
لطفاً اگر مقاله خوبی در مورد crm دارید برای بنده ارسال کنید.
البته با سرتیتر crm
۹ دی ۱۳۸۵ - 10:16 صبح | نوید خاتمی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

salam,lotfan darbarye crm baram matlab befrestin.mamnun.
۱۴ دی ۱۳۸۵ - 3:52 عصر | ailin

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

من دانشجوی سال چهارم صنایع هستم.
موضوع پروژه پایانی من crm است، لطفا در این مورد برایم مقاله بفرستید
ممنونم
۲۰ دی ۱۳۸۵ - 11:03 صبح | امین عباسلو

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام وخسته نباشید.
من دانشجوی ترم آخر رشته مدیریت صنعتی هستم .سریعا احتیاج به پرسشنامه در موردcrm دارم
۲۵ دی ۱۳۸۵ - 5:11 عصر | MEHRAN

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام خسته نباشبد
من احتیاج به اطلاعات کلی وجامع ازبحث خدمات پس از فروش دارم لطفأ این اطلاعات را ازپیدایش تاروند خدمات پس ازفروش به من بدهید


باتشکر
۷ بهمن ۱۳۸۵ - 6:30 عصر | مسعود احرام بافیان

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

منم پروژه پايان نامم crm ممنون ميشم به من هم كمك كنيد .اگه مقال خوبي دارين واسم بفرستين ممنون
۱۴ بهمن ۱۳۸۵ - 11:14 عصر | نجمه

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

ma yek seri kar dar zamineh CRM darim.
agar kasi dar in zamineh ashnaii dare va alaghemand be faliat ast
khoshhal mishim be team ma molhagh beshe.
0935-2584603 Tel No
۲۵ بهمن ۱۳۸۵ - 12:51 صبح | احسان حکیمی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام و خسته نباشی
من مدیر فروش شرکت آبسان خاورمیانه می باشم مقالاتی در رابطه با فروش و یا مدیریت سیستم فروش می خواستم اگر مقالات انگلیسی هم در دسترس دارید ممنون می شوم برایم ارسال نمایید
با تشکر محسنی
۴ اسفند ۱۳۸۵ - 11:47 صبح | سید محمد محسنی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام و احترام
من دانشجوی مقطع دکتری در دانشگاه اصفهان هستم.
ممنون میشوم اگر مدلها و پرسشنامه های مربوط به رضایت مشتری در سازمانهای دولتی را برایم میل کنید.
۸ اسفند ۱۳۸۵ - 7:22 عصر | حسین عظیمی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

در رابطه سیستم فروش مقاله ای میخواستم
۱۶ اسفند ۱۳۸۵ - 9:30 صبح | جواد

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام و با تشکر از مقالات مفید شما من خواستار یک سری کامل مقالات CRM هستم و یا اگر منابع مهمی را در نظر دارید لطفا" معرفی کنید .
۲۷ اسفند ۱۳۸۵ - 11:49 عصر | عابدی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام . خواهشمندم که یک سری مقالات راجع به مهارتهای مدیران (علی الخصوص مدیریت تصمیم گیری و مدیریت ادراکی)را به من معرفی کنید. با تشکر
۲۸ اسفند ۱۳۸۵ - 11:24 عصر | افسانه

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام من در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت میکنم اگر مقالاتی در این زمینه دارید برایم ارسال کنید با تشکر
۶ فروردین ۱۳۸۶ - 6:16 عصر | امیر حسین محمدی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی هستم ممنون میشوم اگر متن ها و مقاله هایی که در زمینه مدیریت ظرفیت یا حداکثر بهروری از ظرفیت و یا استفاده از حداکثر ظرفیت برایم بفرستید اگر مقالات انگلیسی هم در دسترس دارید ممنون می شوم برایم ارسال نمایید .
با تشکر حامد رضا
۷ فروردین ۱۳۸۶ - 10:50 عصر | حامد رضا محمدی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
من داتشجوي كارشناسي مهندسي صنايع هستم ممنون ميشم اگه مطالب مربوط به crm يا erp رو برام ميل كنين

با آرزوي موفقيت روزافزون
۱۹ فروردین ۱۳۸۶ - 2:52 صبح | سعيد

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام من دانشجوی حسابداری هستم ممنون می شم اگه مطالب مربوط به crm رو برام میل کنید سربلند باشید
واگر منابعی دارید به من پیشنهاد کنید
۲۱ فروردین ۱۳۸۶ - 6:26 عصر | فرنوش

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

ba salam va tabrike sale no . man daneshjooye arshade modiriyate bazargani hastam.mamnoon misham age porseshnamehayee dar morede CRM dar mavvade ghazayee dar ekhtiyaram bezarin.mer30
۲۵ فروردین ۱۳۸۶ - 10:22 صبح | علی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام به شما و تمامی دوستان عزیز من هم ÷ایان نامه ای در مورد crmدارم به من هم مقاله ایمیل کنید .ممنون میشم. البته اگه نرم افزار مناسبی هم سراغ دارید واسم بزنید . با تشکر
۳۰ فروردین ۱۳۸۶ - 9:14 صبح | لیلا

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام به شما و تمامی دوستان عزیز من هم ÷ایان نامه ای در مورد crmدارم به من هم مقاله ایمیل کنید .ممنون میشم. البته اگه نرم افزار مناسبی هم سراغ دارید واسم بزنید . با تشکر
۳۰ فروردین ۱۳۸۶ - 9:17 صبح | لیلا

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

ممنون میشم اگر مطالبی در مورد سنجش رضایت مشتری برای انجام پایان نامه در اختیارم قرار دهید.
۱۷ خرداد ۱۳۸۶ - 6:40 عصر | بهبود

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام و از زحماتتون ممنون
من دانشجوی ارشد صنایع هستم و با توجه به موضوع پایان نامم می خواستم در صورت امکان مقالاتی در رابطه با سنجش رضایت مشتری mcs و مدلهای سنجش رضایت مشتری واسم میل کنید.
۲۱ خرداد ۱۳۸۶ - 9:01 صبح | ازیتا افشار

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

لطف کنید مقالات ترجمه نشده در سایت بگذارید .تشکر
۲۶ خرداد ۱۳۸۶ - 7:52 عصر | موسوی حسین

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

شرکت رایا پرداز مفتخر است به داشتن کاملترین وکاربردی ترین نرم افزار crmدوستان علاقه مند میتوانند از طریق وب سایت www.rayapardaz.ir با این شرکت آشنا شوند واز امکانات crmبهره مند شوند
۳۰ خرداد ۱۳۸۶ - 9:46 عصر | رایا پرداز

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

شرکت رایا پرداز یک نرم افزار کامل وکاربردی در زمینه crmتهیه کرده است کلیه دوستانی که نیاز به ابزار کاملی برای فروش دارند با ما تماس بگیرند
crm@rayapardaz.net
02122369101:tel
۳۰ خرداد ۱۳۸۶ - 9:55 عصر | رایا پرداز

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

عبدل آباد کجاست ؟ ممنون می شوم به من کمک کنید.
۱۴ تیر ۱۳۸۶ - 5:35 صبح | صابر فدایی

# i  

salam khaste nabashid.lotfaan sari ham be vebloge ma ham bezanid.mr30
www.irshahsavaran.blogfa.com
۳ مرداد ۱۳۸۶ - 1:13 صبح | ایمان

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام ما درخصوص طراحي و چاپ بنر ، فلكسي و استيكر جهت تابلو هاي تبليغاتي يا تبليغات هاي فرهنگي و اجتماعي شهر فعاليت مي كنيم. دوست داريم از روش هاي نوين بازاريابي و فروش و ارتباط با مشتري استفاده نمائيم از دوستان علاقه مند درخواست مي كنيم به عنوان مشاور يا همكار ما را ياري نمايند.
با تشكر
۳ مرداد ۱۳۸۶ - 3:32 عصر | مهرعلي

# گشتم نبود نگرد نیست  

آقا خداوکیلی جون مادرت درد بلات بخوره تو سر کناریت بیا به ما کمک کن یه پایان نامه برداشتم در مورد بررسی و تحلیل امنیت کارت هوشمند اگه کتاب مجله روزنامه سایت و هر چیز دیگه در این زمینه میدونی بهم معرفی کن

شاغول ضمه کمک کن تو رو دونی حضرت عباس درد بلات بخوره تو سر کل عباس هر چی زودتر باید ببرمش سر کلاس اگه نبرم کلمو میبره با داس یا بده یا همون جا واس 09132923297 good by
۴ مرداد ۱۳۸۶ - 4:19 عصر | نگم بهتره

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام. از بابت کار زیبایتان خیلی ممنون. خواستم با توجه به اینکه رشته من مهندسی صنایع و کارشناس مسئول CRM در اداره بندر خرمشهر هستم. در صورت امکان و دسترسی یک مقاله خوب و جامع، همچنین یک پروژه انجام شده هرچند کوچک برایم میل کنید.امیدوارم من نیز بتوانم در آینده کمکی انجام دهم. ممنون
۲۲ مرداد ۱۳۸۶ - 1:09 عصر | فرزاد رجبی تربه بر

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام. از بابت کار زیبایتان خیلی ممنون. خواستم با توجه به اینکه رشته من مهندسی صنایع و کارشناس مسئول CRM در اداره بندر خرمشهر هستم. در صورت امکان و دسترسی یک مقاله خوب و جامع، همچنین یک پروژه انجام شده هرچند کوچک برایم میل کنید.امیدوارم من نیز بتوانم در آینده کمکی انجام دهم. ممنون
۲۲ مرداد ۱۳۸۶ - 1:11 عصر | فرزاد رجبی تربه بر

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

khanoome dehbashi jan salam man yekseri ettelaat lazem daram baraye ijade daftare ertebat ba moshtari dar sherkatemoon .azat khahesh mikonam ettelaat ya manbae be darde bokhor behem moarefi koni ghorbanat
۲۳ مرداد ۱۳۸۶ - 11:04 صبح | maryam khalvati

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

مهندسی معکوس ناپلئون : بين پيروزي و شكست يك قدم بيشتر فاصله نيست . مقدمه: اگر سابقه ي صنعت و چگونگي رشد آن در كشورهاي جنوب شرقي آسيا را مورد مطالعه قرار دهيم به اين مطلب خواهيم رسيد كه در كمتر مواردي اين كشورها داراي ابداعات فن آوري بوده اند و تقريبا در تمامي موارد، كشورهاي غربي (آمريكا و اروپا) پيشرو بوده اند. پس چه عاملي باعث اين رشد شگفت آور و فني در كشورهاي خاور دور گرديده است؟در اين نوشتار به يكي از راهكارهاي اين كشورها در رسيدن به اين سطح از دانش فني مي پردازيم. در صورتي كه به طور خاص كشور ژاپن را زير نظر بگيريم، خواهيم ديد كه تقريبا تمامي مردم دنيا از نظر كيفيت، محصولات آنها را تحسين مي كنند ولي به آنها ايراد مي گيرند كه ژاپني ها از طريق كپي برداري از روي محصولات ديگران به اين موفقيت دست يافته اند. اين سخن اگر هم كه درست باشد و در صورتي كه كپي برداري راهي مطمئن براي رسيدن به هدف باشد چه مانعي دارد كه اين كار انجام شود.اين مورد، به خصوص درباره ي كشورهاي در حال توسعه ويا جهان سوم به شكاف عميق فن آوري بين اين كشورها و كشورهاي پيشرفته دنيا، امري حياتي به شمار مي رود و اين كشورها بايد همان شيوه را پيش بگيرند(البته در قالب مقتضيات زمان و مكان و ساير محدوديت ها) به عنوان يك نمونه، قسمتي از تاريخچه ي صنعت خودرو و آغاز توليد آن در ژاپن را مورد بررسي قرار مي دهيم: توليد انبوه خودرو در ژاپن قبل از جنگ جهاني دوم ودر سال 1920 بوسيله ي كارخانه هاي "ايشي كاواجيما" آغاز شد كه مدل ژاپني فورد آمريكايي را كپي كرده و به شكل توليد انبوه به بازار عرضه نمود. همچنين شورلت ژاپني AE جزو اولين خودرو هاي كپي شده آمريكايي توسط ژاپني ها بود كه به تعداد زياد توليد مي شد. سپس با تلاش هاي فراواني كه انجام شد(آنهم در شرايط بحراني ژاپن در آن دوره) مهمترين كارخانه‌ي خودرو سازي ژاپن يعني "تويوتا" درسال 1932 فعاليت خود را با ساخت خودرويي با موتور "كرايسلر" آغاز نمود ، در سال 1934، نوع ديگري از خودرو را با موتور"شورلت" ساخته و وارد بازار نموده و از سال 1936، اولين تلاش ها براي ساخت خودروي تمام ژاپني آغاز شد. البته تا مدت ها ژاپني ها مشغول كپي برداري از اتومبيل هاي آمريكايي و اروپايي بودند. آنها خودروي پاكارد و بيوك آمريكايي و رولزرويس، مرسدس بنز و فيات اروپايي را نيز توليد كردند كه همين توليدها زمينه ساز گسترش فعاليت خودروسازي ژاپن شد و سرانجام در دهه ي 1960 ميلادي پس از سعي و كوشش فراوان ، اولين اتومبيل تمام ژاپني كه ضمنا داراي استاندارد جهاني بود، توليد و به بازار عرضه شد. در تمامي مطاب فوق رد پاي يك شگرد خاص و بسيار مفيد به چشم مي خورد كه "مهندسي معكوس"(Reverse Engineering ) نام دارد. مهندسي معكوس روشي آگاهانه براي دستيابي به فن آوري حاضر و محصولات موجوداست. در اين روش، متخصصين رشته هاي مختلف علوم پايه و كاربردي از قبيل مكانيك، فيزيك و اپتيك، مكاترونيك، شيمي پليمر، متالورژي،الكترونيك و ...جهت شناخت كامل نحوه ي عملكرد يك محصول كه الگوي فن آوري مذكور مي باشد تشكيل گروه هاي تخصصي داده و توسط تجهيزات پيشرفته و دستگاه هاي دقيق آزمايشگاهي به همراه سازماندهي مناسب تشكيلات تحقيقاتي و توسعه هاي R&D "سعي در به دست آوردن مدارك و نقشه هاي طراحي محصول فوق دارند تا پس از مراحل نمونه سازي (Prototyping) و ساخت نيمه صنعتي (Pilot plant) در صورت لزوم ، توليد محصول فوق طبق استاندارد فني محصول الگو انجام خواهد شد . همان گونه كه اشاره شد استفاده از روش مهندسي معكوس براي كشورهاي در حال توسعه يا عقب مانده روش بسيار مناسبي جهت دسترسي به فن آوري ، رشد و توسعه ي آن مي باشد. اين كشور ها كه در موارد بسياري از فن آوري ها در سطح پاييني قرار دارند، در كنار روش ها و سياست هاي دريافت دانش فني، مهندسي معكوس را مناسب ترين روش دسترسي به فن آوري تشخيص داده و سعي مي كنند با استفاده از روش مهندسي معكوس، اطلاعات و دانش فني محصولات موجود ، مكانيزم عمل كرد و هزاران اطلاعات مهم ديگر را بازيابي كرده و در كنار استفاده ار روش هاي مهندسي مستقيم (Forward Engineering) و روش هاي ساخت قطعات ، تجهيزات ، تسترهاي مورد استفاده در خط مونتاژ و ساخت مانند قالب ها ،گيج و فيكسچر ها و دستگاههاي كنترل، نسبت به ايجاد كارخانه اي پيشرفته و مجهز جهت توليد محصولات فوق اقدام نمايند. همچنين ممكن است مهندسي معكوس، براي رفع معايب و افزايش قابليت هاي محصولات موجود نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. به عنوان مثال در كشور آمريكا ، مهندسي معكوس توسط شركت "جنرال موتور" بر روي محصولات كمپاني "فورد موتور" و نيز برعكس، براي حفظ وضعيت رقابتي و رفع نواقص محصولات به كار برده شده است. بسياري از مديران كمپاني هاي آمريكايي، هر روز قبل از مراجعت به كارخانه، بازديدي از جديدترين محصولات عرضه شده در فروشگاه ها و نمايشگاه هاي برگزار شده انجام داده و جديدترين محصولات عرضه شده مربوط به محصولات كمپاني خود را خريداري نموده و به واحد تحقيق و توسعه (R&D) تحويل مي دهند تا نكات فني مربوط به طراحي وساخت محصولات مذكور و آخرين تحقيقات ، هر چه سريع تر در محصولات شركت فوق نيز مورد توجه قرار گيرد. جالب است بدانيد كه مهندسي معكوس حتي توسط سازندگان اصلي نيز ممكن است به كار گرفته شود . زيرا به دلايل متعدد، نقشه هاي مهندسي اوليه با ابعاد واقعي قطعات (مخصوصا زماني كه قطعات چندين سال پيش طراحي و ساخته و به دفعات مكرر اصلاح شده اند)مطابقت ندارد براي مثال جهت نشان دادن چنين نقشه هايي با ابعاد واقعي قطعات و كشف اصول طراحي و تلرانس گذاري قطعات، بخش ميكروسويچ شركت(Honywell) از مهندسي معكوس استفاده نموده و با استفاده از سيستم اندازه گيري CMM (Coordinate Measuring Machine) با دقت و سرعت زياد ابعاد را تعيين نموده و به نقشه هاي مهندسي ايجاد شده توسط سيستم CAD منتقل مي كنند. متخصصين اين شركت اعلام مي دارند كه روش مهندسي معكوس و استفاده از ابزار مربوطه، به نحو موثري زمان لازم براي تعمير و بازسازي ابزارآلات ، قالب ها و فيكسچرهاي فرسوده را كم مي كند و لذا اظهار مي دارند كه "مهندسي معكوس زمان اصلاح را به نصف كاهش مي‌دهد." مهندسين معكوس، اضافه بر اينكه بايد محصول موجود را جهت كشف طراحي آن به دقت مورد مطالعه قرار دهند، همچنين بايد مراحل بعد از خط توليد يعني انبارداري و حمل و نقل را از كارخانه تا مشتري و نيز قابليت اعتماد را در مدت استفاده ي مفيد مورد تجزيه و تحليل قرار دهند. چرا كه مثلا فرايند آنيلينگ مورد نياز قطعه،ممكن است براي ايجاد مشخصات مورد نظر در هنگام عمل كرد واقعي محصول يا در طول مدت انبارداري و حمل و نقل طراحي شده و لزوم وجود آن تنها در هنگام اجراي مراحل مذكور آشكار خواهد شد. چه بسا كه بررسي يك پيچ بر روي سوراخي بر بدنه ي محصول(كه به قطعات و اجزاي ديگر متصل نشده) ، متخصصان مهندسي معكوس را ماه ها جهت كشف راز عملياتي آن به خود مشغول كند، غافل از اينكه محل اين پيچ، امكاني جهت تخليه ي هوا، تست آب بندي يا امكان دسترسي به داخل محصول جهت تست نهايي مي باشد. از سوي ديگر مهندسين معكوس بايد عوامل غير مستقيمي را كه ممكن است در طراحي و توليد محصول مذكور تاثير بگذارند، را به دقت بررسي نمايند. به دليل اينكه بسياري از اين موارد با توجه به خصوصيات و مقتضيات زماني و مكاني ساخت محصول مورد نظر، توسط سازندگان اصلي توجيه پذير باشد اما ماجراي آن به وسيله ي مهندسين معكوس فاجعه ساز باشد. مثلا فرايند توليد قطعات تا حدود قابل توجهي بستگي به تعداد محصولات مورد نياز و ... دارد . اگر تعداد محصولات مورد نياز جهت كشور ثانويه در بسيار كمتر از كشور اصلي كه در حد جهاني و بين‌المللي فعاليت نموده ، باشد پس به عنوان مثال تعيين فرايند يك قطعه با باكاليتي (نوعي مواد پليمري) از طريق ساخت قالب هاي چند حفره اي با مكانيزم عملكرد خود كاربا توجه به معضلات پخت قطعه در داخل قالب ، مي تواند براي مجريان مهندسي معكوس فاجعه ساز باشد ( اگر كه اين مهندسان از فرايند هاي ساده تر با توجه به تيراژ توليد محصول و نيز خصوصيات تكنولوژيكي كشور خود استفاده نكنند.) بنابراين، مرحله ي بعد از كشف طراحي، تطبيق طراحي انجام شده بر مقتضيات زماني و مكاني كشور ثانويه مي‌باشد كه بايد به دقت مورد توجه متخصصين مهندسي معكوس واقع شود. خلاصه اينكه مهندسي معكوس ممكن است يك كاربرد غير معقول و نامناسب از كاربرد هنر و علم مهندسي به نظر برسد، اما آن يك حقيقت از زندگي روزمره ي ما به شمار مي رود. منبع :سايت مهندسي مكنا
۱۴ شهریور ۱۳۸۶ - 3:32 عصر | دد

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

لطفا در مورد سیستمهای فروش بویژه در صنعت خودرو و مهندسی مجدد سیستمهای فروش مقالاتی برای من ارسال کنید با تشکر
۱ مهر ۱۳۸۶ - 10:16 عصر | سید علی اکبر هاشمی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
الزامات سیستمهای خود گردان چیست؟
با تشکر
منتظر جواب شما هستم
۴ مهر ۱۳۸۶ - 3:32 عصر | ماهرخ آهنی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

باسلام در صورت صلاح ديد طرحي جهت استفاده از حداقل ممكن استفاده از بنزين و تبديل ان به برق جهت استفاده در خودرو پيشنهاد ميگردد درصورت تصويب لطفا باشماره تلفن 04112640756 تماس حاصل نماييد قابل توجه اينكه ارزش شنيدن را دارد.
۵ مهر ۱۳۸۶ - 12:54 عصر | جعفر بايرامي

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

man daneshjoye reshteye modiriyate bazargani hastam lotfan be engelisi be man etelaati darbareye in reshte bedin baraye tahghighe zaban mikhastam hatman engelisi bashe lotfan
۱۷ مهر ۱۳۸۶ - 12:39 صبح | shahin

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

man maghale dar bareye reshteye modiriyate bazargani mikham be engilisi bashe
۱۷ مهر ۱۳۸۶ - 12:40 صبح | shahin

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

اطلاعات در خصوص رشته ی مدیریت بازرگانی لطفا به انگلیسی باشه مرسی
۱۷ مهر ۱۳۸۶ - 12:50 صبح | شاهین

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

من در حوزه بازاریابی و ارتباط مشتریان فعالیت می نمایم.
لطفاً مقالات جدیدی را در این ارتباط برای من ارسال نمائید.ضمناً در خصوص نحوه آنالیز اطلاعات نیز راهنمائی نمائید.تشکر می نمایم
۲۸ مهر ۱۳۸۶ - 5:18 عصر | حسین درویشها

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

باسلام دانشجوی رشته مدریت بازرگانی هستم.
مطالبی جامع درباره مدریت ارتباط با مشتری می خواستم .
۷ آبان ۱۳۸۶ - 11:25 صبح | مرضیه قنبری

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

در صورت امکان منابع و کتب جدید درمورد مدیریت ارتباط با مشتری معرفی کنید. ممنونم
۱۲ آبان ۱۳۸۶ - 7:38 عصر | حمید

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام
ضمن قدرداني و تشكر
در صورت امكان مقالاتي جامع در مورد CRM برايم بفرستيد.
۲۶ آبان ۱۳۸۶ - 4:27 عصر | Somayyeh

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

باادب و احترام
در صورت امکان مطالبی در ارتباط با تکنیک های فروش برای بنده ارسال فرمایید.
هانیه کریمی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
۱۰ آذر ۱۳۸۶ - 3:36 عصر | هانیه کریمی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
مقاله بسیار خوبی بود.
من دانشجوی رشته مهندسی فناوری اطلاعات هستم وموضوع پروژه من در مورد CRM است ممنون میشوم اگر متن هایی که در این زمینه دارید را برای من میل(mail) کنید.
خیلی ممنون میشوم بفرستید.
۱۳ آذر ۱۳۸۶ - 2:02 عصر | roshan

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

من دانشجوی رشته کارشناسی ارشد معماری کامپیوتر هستموموضوع پروژه من در مورد بومی سازی وامنیت درپیاده سازی CRM است ممنون میشوم اگر متن هایی که در این زمینه دارید را برای من میل(mail) کنید.
خیلی ممنون میشوم بفرستید
۲ دی ۱۳۸۶ - 2:20 عصر | نیما نظری

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام خسته نباشبد
من احتیاج به اطلاعات کلی وجامع ازبحث خدمات پس از فروش دارم لطفأ این اطلاعات را ازپیدایش تاروند خدمات پس ازفروش به من بدهیدو همچنین ممنون میشوم اگر متن ها و مقاله هایی که در زمینه CRM و CKM دارید را برای من میل(mail) کنید.
با تشکر
۳ بهمن ۱۳۸۶ - 11:24 صبح | رضوان

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام خسته نباشبد
من احتیاج به اطلاعات کلی وجامع ازبحث خدمات پس از فروش دارم لطفأ این اطلاعات را ازپیدایش تاروند خدمات پس ازفروش به من بدهیدو همچنین ممنون میشوم اگر متن ها و مقاله هایی که در زمینه CRM و CKM دارید را برای من میل(mail) کنید.
با تشکر
۳ بهمن ۱۳۸۶ - 11:25 صبح | رضوان

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

باسلام وخسته نباشید
لطفا" درخصوص تکنیکهای جدید فروش وهمچنین مقالات CRM اگر اطلاعاتی موجود هست ارسال فرمائید ممنون خواهم شد.با تشکر
۶ بهمن ۱۳۸۶ - 1:38 عصر | مسعود

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

باسلام وخسته نباشید
لطفا" درخصوص تکنیکهای جدید فروش وهمچنین مقالات CRM اگر اطلاعاتی موجود هست ارسال فرمائید ممنون خواهم شد.با تشکر
۶ بهمن ۱۳۸۶ - 1:40 عصر | مسعود

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام و عرض خسته نباشید من دانشجوی سال آخر کارشناسی مدیریت بازرکانی هستم و به تازگی در یک شرکت (بازرگانی) مشغول به کار شدم و قسمت بازرگانی این شرکت به عهده من هست. برای شروع کار یکسری راهنمایی می خواستم که اول کار به چه صورت بتوانم خودم را در بازار و شرکت قوی نشان بدهم. با تشکر از شما
۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - 6:03 عصر | ali

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

من دانشجوي سال آخر رشته مهندسي صنايع هستم در صورت امكان اگر مي توانيد مطلبي در مورد روشهاي تلرانس گذاري برايم ارسال فرماييد .با تشكر
۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - 9:33 صبح | وحيد

# اهمیت کارت ویزیت در بازاریابی  

مقاله ای در مورداهمیت کارت ویزیت در بازاریابی حداقل به تعداد 15 صفحه نیازمندیم
۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - 12:58 عصر | محمود میرزائی چلک

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام . لطفا طرح جامع در زمینه مدیریت فروش و بازار یابی از ابتدا ورود به بازار کار را برایم ارسال کنید یا اینکه منابعی که بهم کمک کنه در این زمینه . متشکرم
۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ - 8:51 صبح | سحر

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
لطفا اگر مطلبی در باره ی مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه های زنجیره ای دارید برام ارسال کنید .
با تشکر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - 11:01 صبح | محسن گلرو مفرد

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام اصول كلي در مورد CRMرا از شما در خواست دارم
۱۱ تیر ۱۳۸۷ - 3:47 عصر | احمد

# روش تعريف پروژه CRM  

با سلام به شما. من بدنبال روش تعريف پروژه براي يك شركت هستم.لطفا راهنمايي كنيد
۲۵ تیر ۱۳۸۷ - 1:27 عصر | مديريت ارتباط با مشتري

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

لطفا مقالات جدیدی در مورد crm اگر ممکن است برایم میل کنید
۲۷ تیر ۱۳۸۷ - 10:55 عصر | محمد مجید فتاحی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

من دانشجوی مدیریت بازرگانی هستم ودر مورد استانداردهای برخورد با مشتری از دیدگاه اداب معاشرت مانند نحوه ارتباط بامشتری ،نحوه لباس ، حرکات بدن ،ظاهر و مطالب مرتبط دیگر تحقیق میکنم .خواهشمند است در این زمینه مقالات،کتاب ها ، تحقیقات و اطلاعات دیگر را برای بنده ارسال نمایید.




















































































ف
۹ مرداد ۱۳۸۷ - 8:44 عصر | مجتبی صنعتی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام من منابعی هم داخلی و هم خارجی در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می خواستم
۱۴ آذر ۱۳۸۷ - 2:07 عصر | احمدی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

لطفا" مقالات جديد ارسال نمائيد
۱۱ دی ۱۳۸۷ - 3:47 عصر | فريبرز يوسفلي

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

لطفا" مقالات مديريتي ارسال نمائيد
۱۱ دی ۱۳۸۷ - 3:52 عصر | علي اصلاني

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

دانشجوی مدیریت mbaهستم لطفا در مورد crmمقالات بیشتری برام بفرستید موضوع پایان نامه من در مورد crmبانک هست
۱۹ اسفند ۱۳۸۷ - 9:30 عصر | فهیمه حاجی اقائی باهر

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

باعرض سلام و خسته نباشید
لطفاً در مورد customer relationship management میخوام تحقیق کنم و نرم افزاری برای من بفرستید اگه امکان داره
با تشکر از شما
۲۲ اسفند ۱۳۸۷ - 9:54 صبح | عبدالهی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
دانشجوي فوق ليسانس رشته مديريت صنعتي هستم و پايان نامه و تز دوره فوق بنده بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتري در صنعت خودرو مي باشد. سپاسگزار خواهم شد اگر در رابه با اين موضوع بنده را راهنمائي و در صورت موجود بودن مقالات و نمودارهائي در اين خصوص مساعدتي نمائيد
۵ خرداد ۱۳۸۸ - 8:21 عصر | مجتبي زرگر

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
دانشجوي فوق ليسانس رشته مديريت صنعتي هستم و پايان نامه و تز دوره فوق بنده بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتري در صنعت خودرو مي باشد. سپاسگزار خواهم شد اگر در رابه با اين موضوع بنده را راهنمائي و در صورت موجود بودن مقالات و نمودارهائي در اين خصوص مساعدتي نمائيد
۵ خرداد ۱۳۸۸ - 8:23 عصر | مجتبي زرگر

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام خسته نباشید می خواهم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در محیط کار خودم که مسافربری اتوبوس رانی هست راه اندازی کنم ولی متاسفانه چون رشته بنده این نیست هیچ اطلاعی ندارم خواهشمندم موضوعاتی که می توانم در بکار بردن این شغل استفاده کنم به من کمک کنید ومقالات مهمی که می توانم از ان استفاده بهینه کنم ی بندبراه بفرستید
۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - 9:28 عصر | ناصر کلانتر

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

من میخواستم مدیر فروش یک شرکت بشم لطفا تمام اطلاعاتی که یک مدیر فروش باید داشته باشد را برای من ایمیل کنید اگر تا 23/4/88 بفرستید ممنون میشم
۲۲ تیر ۱۳۸۸ - 4:09 عصر | علی خزایی

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام به عرض خسته نباشید من دانشجو هستم تحقیقی در مورد crm دارم اگر مقهلات علمی فارسی و چه انگلیسی لطف کنیم آن رو برام بفرستید
۲۹ مهر ۱۳۸۸ - 2:38 عصر | ARMAN

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

salam lotfan maghale dar morede modiriyate zaman bezarid mamnon
۱۶ آبان ۱۳۸۸ - 11:57 عصر | pegah

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

ممكنه نرم افزاري دررابطه با "سنجش رضايت مشتري"CSMبه من معرفي كنيد.ممنون
۱۷ آبان ۱۳۸۸ - 11:23 صبح | يكتا

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام
من دنبال نمونه هایی استاندارد از پرسشنامه در CRM هستم اگر در اختیار دارید خوشحال میشم به میلم بفرستید.
۴ فروردین ۱۳۸۹ - 1:53 عصر | mahdis

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

salam man daneshjoye reshteye modiriyate bazaryabi hastam.baraye porozham ehtiyaj be etelaat dar morede ertebatat ba moshtariyan darm mamnon misham komakam konid
tahereh
۹ فروردین ۱۳۸۹ - 2:36 صبح | tahereh

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

من دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی هستم لطفاً مرا در مورد رشته ام راهنمایی بیشتر کنید
۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - 11:14 صبح | zahra

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

salam man daneshjuye terme akhare modiriyatam khahesham azatun ine k age mitunid mano baraye perojeye payan doram k dar morede crm va karborde an dar banke rahnamaei konid ya inke ye manba moarefi konid mamnun
۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - 9:13 عصر | iraj

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

دنبال مطالبي درضمينهecrmهستم. باتشكر
۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - 4:31 عصر | مصطفي

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

khoshHalam k ba shoma ashna shodam. Baratoon Arezooyemovafaqiyat daram
۶ آذر ۱۳۸۹ - 7:12 عصر | kian Noorollahi

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

bazam salam LOtfan CHanta Manba'e Karbordi Darmorede CRM baram ersal konid Merccccc******kian_ch@yahoo.com
۶ آذر ۱۳۸۹ - 7:23 عصر | kian Noorollahi

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   


با سلام دانشجوی کامپیوتر هستم برای پروژه ام نیاز به مطالبی در باره انواع مدلهای crm , خصوصیاتشون دارم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
۹ بهمن ۱۳۸۹ - 11:36 عصر | aa

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام اگه لطف کنید یه مقاله در رابطه با crm بهم بدین واقعا ممنون میشم
۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - 3:41 صبح | بهنام

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام عليكم

احتراما" مقالات جديد در باره فروش -مشتري و نحوه برخورد بامشتريان براي اينجانب ايميل نمايد.

باتشمر
۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - 7:52 صبح | فريبرز يوسفلي

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

باسلام-مشکل سرگردانی متقاضیان گواهینامه(پ-1)کامیون،چه زمانی حل خواهدد.به راهنمایی ورانندگی برای گرفتن گواهینامه مراجعه می کنیم میگوینددستوری برای ثبت نام نداریم.باکامیون رانندگی می کنیم پلیس ازما درخواست گواهینامه می کند.تکلیف متقاضیان گواهینامه پ-1چیست. شهرستان طبس
۱۰ دی ۱۳۹۰ - 7:12 عصر | خان جان

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام من داشجوي ترم آخر IT هستم. پايان نامم درمورد CRM هست اگه ممكنه مقالاتي درمورد مدلهاي موجود در حوزه crm برام بفرستين ممنون ميشم.
۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - 6:46 عصر | nasim

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

با سلام
من دانشجوی فوق صنایع هستم. موضوع پایان نامه ام بررسی مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در موسسه ای میباشد. میخواستم بدونم شما به پرسشنامه ای بر اساس این مدل یا هرمدلی دیگر دسترسی دارد.در صورت موجود بودن ممنون خواهم شد برایم ایمیل کنید.
۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - 12:26 عصر | lili

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

salam lotfan dabare forosh va bazaryabi matalebi befrestid tashakor...
۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - 8:11 عصر | mohammad

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

salam man reshte it mikhonam va ehtiaje mobram be matalebi dar morede erp daram .age mishe lotf konid baram yeseri mataleb befrestin.
۲۳ آذر ۱۳۹۱ - 7:52 عصر | marjan

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

salam, man daneshjoye karshenasi arshade modiriate sanati hastam, mozoe payan name man rajebe E-CRM e, mshe khahesh konam age matalebi rajebe modelhash darid baraye man befrestid, mamnoon msham,
۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - 2:00 عصر | elnaz

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   


salam, man daneshjoye karshenasi arshade modiriate sanati hastam, mozoe payan name man rajebe E-CRM e, mshe khahesh konam age matalebi rajebe modelhash darid baraye man befrestid, mamnoon msham,
۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - 2:13 عصر | elnaz

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

باعرض سلام من ترم آخررشته مدیریت هستم تو رو خدا اگه راجع به مدیریت ارتباط بامشتری پایان نامه آماده ومقاله وطرح پرسشنامه هستید برام ایمیل کنید ممنون میشم
۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - 11:25 عصر | fatemeh

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

جناب دکتر من و دوسپسرم الانه شیش سالی هست که با همیم و تازگیها بعد از لخت شدن موقع خواب کمی با احساسات هم بازی می کنیم. میخاستم بدانم آیا این کار ضرر مرری ندارد؟
قربان شما
۱ فروردین ۱۳۹۲ - 12:03 عصر | ALICE

# پاسخ به: مدیریت ارتباط با مشتری -2   

سلام
مقاله درخصوص یک شرکت تولیدی مثل لبنیات چنانچه مقدوراست به ایمل ارسال کنید/ممنون گویل
۲ آذر ۱۳۹۲ - 11:36 عصر | REZA RAEISI

ارسال نظرات

عنوان:  
نام:  
آدرس الکترونیکی:
زبان:
توضیح:  
لطفا متن مقابل را در زیر وارد کنید
(کوچک یا بزرگ بودن حروف مهم نیست)